Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs om erfaringer med affiliate siders dominans via SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:09

Fremgangsmåden er i og for sig ikke specielt nytænkende, men kan godt lide måden han får kogt det hele ned på, så det er en artikel af overskuelig længde, men stadig med de vigtigste områder dækket .. 

Alt i alt er den ihvertfald værd at læse :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:16

Martin :
Fremgangsmåden er i og for sig ikke specielt nytænkende, men kan godt lide måden han får kogt det hele ned på, så det er en artikel af overskuelig længde, men stadig med de vigtigste områder dækket ..

Jeg tror da ideén med at linkbuilde, før man målretter siden mod at tjene penge, er ny for de fleste herinde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Ken Schultz:

Hej

Hvis du arbejder langsigtet med affiliate sider og primært fokuserer på at få trafik via SEO, så kunne nedenstående artikel være interessant for dig (artiklen er på engelsk):

http://econsultancy.com/uk/blog/7269-the-affiliate-s-guide-to-dominating-big-niches-with-seo

Mvh. Ken

Jeg har gjort dette på flere projekter, altså skrevet godt indhold og leveret en god service, før jeg har gjort siden kommerciel. Dog er det ikke nødvendigt på alle sites.

Flere prissammenligningssider er vitterlig gode. Man har efterhånden mulighed for at samle priser fra mange forskellige kilder, mobilbranchen er et skide godt eksempel. Hvor man nemt kan finde op mod 20 forskellige forhandlere eller tilbud med abonnementer.

Jeg har for eksempel 6 forhandlere på PS3 spillet Gran Turismo 5.

Man skal altid have for øje at man skal hjælpe forbrugeren til at finde den ting de ønsker, til den billigst mulige pris.

Jeg tog gerne flere forhandlere ind på min PS3 side, men jeg kræver at de har et produktfeed, som passer ind i mit system, så jeg ikke får manuelt arbejde.

Har de ikke et affiliate program vælger jeg at sortere priser som eksempelvis Pricerunner gør dette (Se i bunden: Ej samarbejdspartner) og derved i længden prøver at overtale dem til at deltage i et affiliate program, mod at få mere trafik fra mine sites.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:47

TheisM:

Martin :

Jeg tror da ideén med at linkbuilde, før man målretter siden mod at tjene penge, er ny for de fleste herinde.

Det er vel primært pga. folk ikke benytter sig af det da de er for utålmodige - man ved jo godt at google ikke er glade for affiliate links, så altså .. Men der helt klart ikke nok der benytter sig af det !

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:20

Martin :
Det er vel primært pga. folk ikke benytter sig af det da de er for utålmodige - man ved jo godt at google ikke er glade for affiliate links, så altså .. Men der helt klart ikke nok der benytter sig af det !

Det vil jeg da helt klart give dig ret i. Jeg tror heller ikke der er særlig mange herinde der benytter sig af det, selvom det er skide smart. Det var egentlig også derfor at jeg nævnte det :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)