Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frokostordning til virksomheden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Utrolig lækker frokostordning til medarbejderne i firmaet. Det skaber et større sammenhold, når alle spiser ca. samtidig og de ansatte løber ikke rundt i byen i pausen og køber usund mad = hurtig energi = ineffektive medarbejdere fra kl. 13.30.

Bidrager også til, at holde på medarbejderne samt gøre virksomheden attraktiv for nye medarbejdere.

Hovedpunkterne er:

Menuerne sammensættes af Rasmus Kjær - Årets kok i DK i 2002.

Der er både pålæg, brød, tilbehør, varm ret med tilbehør, salatbar man selv mixer, dressing, brød, smør samt mulighed for frugt, kage, ekstra pålæg, vegetarretter, kildevand etc.

Ingen menu går igen indenfor 12 uger og vi garanterer at der ALTID er nok sund mad.

Alle ansatte får 20% rabat til private arrangementer

Hver 8. måned giver vi en firmafest.

Vi leverer overalt i landet.

Prøv en prøveuge til amino pris : 25,- kr. ( normalpris 30,- )

Normalprisen er 39,- kuverten. 

Amino prisen er 38,- kr kuverten.  

15 ansatte der bestiller 200 arbejdsdage - Amino rabat = 3000 kr.

25 ansatte der bestiller 200 arbejdsdage - Amino rabat = 5000 kr.

Kontakt mig på un@kokkenogco.dk hvis interesse.

Vi glæder os til at leverer en frokostordning som vi lover I bliver glade for :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:00

Skal man som min. købe til 15 personer eller hvordan ligger det?

Tilmeldt 18. Jun 06
Skrevet kl. 11:59
Hej bacardil

Ja, minimum bestilling  er 15 personer dagligt.

Vi sender en chauffør på vejen for ca. hver 3 kunde, da alle virksomheder typisk ønsker at spise på ca. samme tid.

Vi skal derfor have min. bestilling af 15 personer.

Hvor mange er I hos jer og hvor befinder I jer i DK?

Skriv til mig på un@kokkenogco.dk - Så finder vi en god løsning til jer!

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:17
Det kunne være kanont hvis man ikke fik buffet, men en "madpakke" i stedet, lidt som i skolerne.

Men overvej at spørge skoler, og derved liggende institutioner...

Fx. ligger Korsholm børnehahave og SFO lige op af korsholm skole... Det er vel en små 400 mulige kunder ...

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 18. Jun 06
Skrevet kl. 12:24

Hej webpeeder.

Vi har tidligere leveret skolemad, hvor man selv kunne sammensætte madpakken via vores hjemmeside.

Det var en økonomisk lussing :-(

Først skal det godkendes igennem skolen, bestyrelsen osv. Herefter skal man overbevise forældre og børn og prisen må ikke komme over 20,- kr.

Efter disse krav er efterkommet er ca. 20-30% interesseret og ca. 10-20% køber regeltmæssigt.

Det er alt for få til at det overhoved kan køre rundt + der er en storm af henvendelser fra forældre der vil have ændret på konceptet.

Jeg må erkende, at vi gad simpelthen ikke mere til sidst, da vi brugte utrolig meget tid på kundeservice henvendelser samtidig med, at det gav underskud.

Derfor henvender vi os udelukkende til virksomheder idag.

Jeg håber det gav et lille indblik :-)

Ulrik Max

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:43
Tænk størrer så )

Tag os, i 8382 området. Over alt i alt, 4000børn i skole, SFO og Bhv, samt personale.

Hvis man laver 2 forskellige slags bestillinger, til samme pris, og at man betaler 1 mdr frem, er det så ikke nemt ? At tilpasse sig behovet !

Den meget grønne (hvor fokus er på en god sallat, simpel brød) eller standard madder med 2 stk. frugt....

Og at man betaler for en månede af gangen, uden mulighed for at stoppe undervejs er da ginialt, og så koble fx. mælk på også.

I min arbejde er vi 18 faste personale, jeg får aldrig de 15 med, da de er på diverse vægtvogter menuer osv. Så jeg må vel holde mig til min havregryn )

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:15

Og at man betaler for en månede af gangen, uden mulighed for at stoppe undervejs er da ginialt, og så koble fx. mælk på også.

Hvis man har svært ved at få folk til at betale 20 kroner og det giver underskud, så giver det nok endnu flere problemer at få folk til at betale mere.  - Men måske man kan få kommunerne til at betale :)

Tilmeldt 18. Jun 06
Skrevet kl. 13:26
Det var også det sidste vi prøvede.

At alle skoler i kommunen skulle benytte ordningen.

Vi havde en skole i Rødovre på et tidspunkt, hvor alle elever fik 100,-.kr. i tilskud.

Hold da helt op en tilslutning. Det var helt enormt. Så var det naturligvis meget populært nu, hvor man ikke selv skulle betale :-)

Da de 100 kr. så var opbrugt efter nogle uger, gik vi fra 150 leveringer til måske 20.

Pointen er blot, at det er et dødt marked indtil kommeune/stat kommer ind over med noget tilskud. Vi havde nogle rigtig gode møde med Hr. Barfod som var positivt stemt - hvorefter han jo som bekendt røg i svinget.

Vi har ligeledes være i dialog med Hans Chr. Schmidt som også er positiv og jo netop nu, har gang i et stort frugt projekt til 8 mio.

Samme model kunne være en mulighed m.h.t. skolemaden.

Vi har dog besluttet, at vi lader det ligge i 1-2 år før vi evt. genoptager projekter. Dette med håb om, at der så er kommet nye politiske initiativer.

Korsholm Skole. Prøv evt. at kontakte www.kokkene.com i Århus. Jeg ved de leverer til mange. Spørg efter Klaus Nisted og hils fra Ulrik fra Haandmaden/Minfrokost/Frokostportalen ( Kært barn har haft mange navne :-) )

Men lad for guds være med at benyt Frokostportalen. Tydeligvis jeg har trukket mig ud. F.eks. var jeg også chauffør der. Da jeg skulle to uger til Italien valgte de at lukke for leveringer fordi mine partnere ikke syntes det var deres ansvarsområde.... Bedøm selv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)