|
Dato: 23-02-2007 20:12:12 Forfatter: Thomas1974 Sørme den jeg har, måske skulle jeg læse manualen..... Manualer, er ikke for en rigtige mænd... prøv dig frem i stedet, det tager sikkert meget længere tid.. men sådan gør en rigtig mand... ![]() PS. jeg vil nu heller ikke være nervøs for om folk læser mine beskeder, det er ikke top secret, det der kommer gennem mobilen. men jeg vil dog alligevel ikke sætte pris på at en kæreste roede i mine private ting, for den er jo privat. |
Læser din partner dine SMS''er?
|
|
|
|
Tråden ligger i "Cafe" som har følgende beskrivelse: - Cafe: Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri. - Velkommen til Amino btw. :) |
Nu er indlægget altså placeret i Cafeen og der er det helt fint at være off-topic! |
|
nu var det jo en svensk undersøgelse. Altså de svenskere ;-) Ej, jeg ved sørme ikke om konen læser mine beskeder, tror det nu ikke. Jeg læser ihvertfald ikke hendes.. Men mener klart at det er et brud på tilliden i et parforhold at læse hinanden privete beskeder. Det kan jo være noget hemmeligt. Og JA, jeg synes det er ok at have hemmeligheder i et parforhold. Med har man mistanke om at der foregår noget "lusket", så er det da bare at spørge. Så får man det ordnet istedet for at rende rundt og lege detektiv. /Charly |
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Hehe hvis du foretog dig noget lusket, lad os sige en affære, og konen så spurgte dig pænt om du havde.. Ville du så svare hende ærligt? ;) Jeg mener hvis man i forvejen er derude, tvivler jeg på man er særlig ærlig overfor sin partner, og derved ville det ikke være en løsning bare at spørge. Til selve spørgsmålet, kunne det være sjovt at vide hvordan de havde undersøgt det, og hvordan de spørgsmål der var stillet lød. Fik jeg et spørgsmål som: Har du nogensinde læst din partners smser? Så ville svaret da være klart ja, og det ville det vel være de fleste, hvis spørgsmålet derimod var: Læser du ofte din partners smser uden hendes viden? Ville svaret jo være ganske anderledes. Den slags målinger er jo meget nemme at manipulere til det resultat man ønsker at opnå. (dermed ikke sagt det er gjort) Personligt må kæresten nu gerne læse mine beskeder, jeg ville nok bare ikke helt forstå hvorfor hun havde lyst. |
Bliv gratis medlem