Jeg søger et website, hvor jeg kan anmelde forskellige produkter. Websitet skal ikke være kompliceret på nogen måde, men skal fremstå stilren. Jeg forestiller mig, at det skal laves i kolde farver, og skal være ¨rent¨.
Udover ovenstående, har jeg følgende krav: - På sitet skal læsere og brugere have mulighed for at bedømme produkterne med stjerner. - Brugere og læsere skal kunne kommentere anmeldelserne. - Der skal være et system, hvor man indtaster sin email, og kan anbefale et produkt jeg skal lave en anmeldelse af. - Der skal være ubegrænset sideantal. Der skal være mulighed for at jeg kan redigere i siderne og oprette nye sider, uden det skaber store problemer. - Så skal der også være annonce plads i siderne. - Så skal der også være nogle andre features, men tror ikke det kraver det store. Hvis hjemmesiden kan lade sig gøre, hvad ville en side af denne type så typisk koste. Havde forestillet mig, at jeg skulle anmelde nogle forskellige produkter på hobby-basic, da jeg finder dem interessant. På forhånd, tak!
|
Hej,
Hvis du sender mig en mail på kim@b-web.dk med de andre krav du har - så vil jeg meget gerne give dig et uforpligtende tilbud.
Med venlig hilsen
Kim Bang