Nu har jeg i flere måneder søgt efter et godt produkt til salg internationalt. Det jeg leder efter er et viden, undervisningprogram eller ligende som kunderne kan downloade og derved undgå forsendelse. Er der nogle af jer der har kenskab til et sådanne produkt, eller har en god ide til at skabe et. Ideen må gerne være på dansk lige nu, hvis bare det kan oversættes. MVH Rasmus |
mangler et produkt !
- 1
Jeg tror det fleste *host* tilbyder den slags programmer, men du skal dog være opmærksom på det er sværere at sælge online end lige som så. Men ok, hvis du fx har en velbesøgt blog, newsletter, kontakt-netværk eller ligende så... |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
Ja det kan både være et affiliate produkt/program eller et som jeg/vi kan blive solo forhandler af. Det er rigtig der findes hundredvis af affiliate programmer i den stil jeg søger, desværre er fortjenesten for lille til at de han bruges som hoved produkt. Mange af dem er super som backend offers, men det jeg søger er som udgangspunkt noget der kan downloades. Et program, kursus eller motivations audio/video. Jeg leder specielt efter noget inden for helse, vægttab, rygestop, investering, personlig udvikling. Det kan også være et ”rigtigt” produkt, altså et der kræver forsendelse. Så vil det være en stor fordel at være affiliate eller have en partner i USA der står for distributionen da det hovedsageligt vil være her kunderne kommer fra. Har du nogle gode ideer, stødt på noget mens du har surfet på nettet eller sidder du selv med en unik ide, men mangler afsætningskanalen så hører jeg gerne fra dig. NB. Har du et produkt eller ide som helt anderledes end det jeg har nævnt, men vil være specielt egnet til at markedsføre på det amerikanske marked, hører jeg også gerne fra dig. Rasmus |