Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog, hvordan får jeg mere traffik ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Lavede i går en blog om min store fritids interesser http://windskate.wordpress.com/ Hvad syntes i om den ? tema, farve, indhold ?

Jeg går ud fra at siden fra wordpress side er optimeret meget godt i forvejen, men jeg skal vel stadig skaffe nogle indadgående links og skrive nogle gode artikler men er der mere jeg kan gøre for at skabe trafik på sitet ? Vil det give mere traffik at opgradere den til et .net .co .org eller andet ?

Tænkte på om det er vigtigt at jeg skriver hver dag/regel mæssigt, eller om jeg godt bare kan fyrer 8 posts af den ene dag også ikke skrive noget de næste 14 dage ? 

Bloggen er for sjov, men har dog stadig et skjult mål at komme på første side på google på ordet "windskating"

På forhånd mange tak.

Min blog om køb på nettet, med gode tips og tricks :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 18:36

Hej! Fin side!

Har du eventuelt overvejet at få dig dit eget domæne? Det ser lidt mere "prof" ud end .wordpress.com

Og det koster heller ikke alverdens!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:39

Synes generelt at siden er cool og passer godt til dit tema.

Mht. at få flere besøgende på dit site, så skulle du tage at læse http://a-helbo.dk/?s=signatur. Dette er ikke for at gøre brug af reklame til min blog i dette tilfælde, da jeg gør det via min signatur her på Amino, men blot et par indlæg jeg har skrevet på min blog.

Disse omhandler brug af signatur, og hvordan det kan ændre dit besøgstal på din side.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)