Jeg går ud fra at siden fra wordpress side er optimeret meget godt i forvejen, men jeg skal vel stadig skaffe nogle indadgående links og skrive nogle gode artikler men er der mere jeg kan gøre for at skabe trafik på sitet ? Vil det give mere traffik at opgradere den til et .net .co .org eller andet ?
Tænkte på om det er vigtigt at jeg skriver hver dag/regel mæssigt, eller om jeg godt bare kan fyrer 8 posts af den ene dag også ikke skrive noget de næste 14 dage ?
Bloggen er for sjov, men har dog stadig et skjult mål at komme på første side på google på ordet "windskating"
På forhånd mange tak.
Min blog om køb på nettet, med gode tips og tricks :)
Én ting du kan gøre er i hvert fald at købe dit eget domæne i stedet for at bruge Wordpress' platform. Du skal selvfølgeligt bare installere Wordpress på det domæne; Med med dit eget domæne og webhotel (jeg kan anbefale Meebox) har du vitterligt alle muligheder for effektiv SEO!
Det kommer an på om du søger at få traffik gennem google eller gennem henvendelser. Du kan jo godt tweete til en flok, som finder din side relevant og så klikke igennem, men hvis de skal komme naturligt, skal du lave SEO - dvs linkbuilding og søgemaskineoptimisering
--------------
Jeg tilbyder SEO on demand
Få +2000 blog posts for 450kr
Eller få 7000 forum links for 450kr Eller få gode råd mht din side for 500kr/time
SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!
jeg ville lave en facebook gruppe/side og koble til bloggen. Dem der er interesseret i emnet vil helt klart gerne følge med i din facebook opdateringer, og så får du noget trafik / interesse for din blog.
Det kan være svært at starte en facebook gruppe, hvis man ikke får en del traffik i forvejen. + Hvordan reklamerer du billigt og effektivt på facebook? Det løber hurtigt op i store summer. + Du skal opdatere gruppen ofte, og jeg ved selv hvor mange væg posts jeg får. Det er svært at ramme en specifik målgruppe og se ordenlige resultater uden et pænt budget eller en masse traffik. Email markedsføring er en mulighed, men den er en anelse teknisk med løbende udgifter.
SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!