Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man trykke på disse trøjer ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Så har jeg endelig fundet nogle meget lækre trøjer i en pris klasse som jeg ønsker :)

Mine spørgsmål er nu :

Kan nedenstående typer af stof tage mod et tryk fra en prof, så det kan tåle at blive vasket mv.

Hvem kan klare sådan en lille opgave at trykke på trøjer ?

Trøjerne er ozonm hvis kender mærket ;

1. En langærmet løbetrøje overtrækstrøje med 100% polyster, som kun tåler 40 graders vaske, og ingen af de andre mærker

2. Langærmet løbetrøje som en thermoagtigt en med 92% polyster og 8% spandex, som ligeledes kun tåler 40 graders vask og ingen af de andre mærker.

På forhånd tak alle sammen :)

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:10

Du kan jo prøve med en og se hvordan det går. Dog er det som regel bedst at væve ting ind i tøjet i stedet for at trykke det på det.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:41

hejsa,

du kan fint trykke på både 100% polyester og 92% polyester/8% elastan. Man skal bare bruge andre kemikalier end man bruger til bomuld.....

Faktisk er farveægtheden i printede polyestervarer normalt højere end ved bomuld - farverne er klarere og hvis trykkeren kan sit job er printet også mere detaljerigt :)

vær opmærksom på at den lokale trykker med grejet i baglokalet nok ikke kan gøre det - der skal specialmaskiner til så det bliver fixeret ok.

Dog tror jeg du skal overveje transfertryk i stedet for direkte tryk, simpelthen pga moq.

Jeg ved Dahetra i Stilling gjorde dette tidligere, men ved ikke om de fortsat gør det.

mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)