Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du menneskeligt overskud og IT-kompetencer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola,

Jeg søger en "ildsjæl" med IT/hjemmeside-kompetencer. Når jeg skriver "ildsjæl" er årsagen, at jeg desværre kun kan tilbyde en "minimal økonomisk fortjeneste" i første omgang.

Skulle "projektet" blive en "succes", så kigger vi self. på de som har ydet en indsats i forhold hertil.

"konceptet", som kort er beskrevet nedenfor, forudsætter 2 ting i første omgang: en som kan levere indholdet(undertegnede) og en som kan skabe "rammerne"(det er dig jeg søger?).

Jeg er fuldstændig græsk-katolsk, om du er uddannet IT-mand eller autodidakt, da forældre er "ligeglade", sålænge opgaven bliver løst tilfredsstillende:)

Mine tanker går i første omgang primært på følgende:

at initiere og bidrage til oprettelsen af et forum, hvor man som forældre kan henvende sig til og møde andre ligesindede forældre med udfordringer, som kan relateres til ens eget barn. (hvordan planlægger I lektier? Hvodan hjælper i med lektier? Hvilke erfaringer har I med ordblindhed? Osv. osv.).

- at initere og bidrage til oprettelsen af et ”frirum”(evt. Online), hvor man som forældre har mulighed for at stille ”dumme” spørgsmål, UDEN frygten for hvad andre nu måtte tænke. (Det er min opfattelse og erfaring, at man som forældre ofte skæver til ”naboen”.).

- at initiere og bidrage til oprettelsen af en lokal/regional pendant til ”skole & samfund”, som er tættere på forældrene i nærmiljøet og som derfor kan arbejde med konkrete udfordringer i stedet for ”blot” de generelle. (”Skole & samfund” er forældrenes organisation ift. folkeskolen, som dog er en landsorganisation, hvorfor det må formodes svært at have fingeren på pulsen ift. den enkelte og konkrete lokale/regionale udfordring).

Jeg er naturligvis åben for input og idéer og forestiller mig, at vi sammen kan definere hvorledes vi bedst muligt ser, at vi kan realisere "projektet".

Håber på at nogen med lidt "menneskeligt" overskud og lyst til at gøre en indsats og forskel, måske vil give sig til kende i tråden:)

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)