|
For 3 uger siden genopstartede jeg min praksis som freelanceskribent. Oprindeligt startede jeg op i 2005, og havde da mange kunder ( nogle af dem har jeg endnu). Men NU: har jeg indledt samarbejde med 5 aminoer, omkring tekstarbejde: nyhedsbreve, pressemeddelelser, annoncer, salgsbreve mv. 2 ordrer har jeg færdiggjort, og jeg er klar til at tage nye ordrer ind. Min "website", selvlavet, er under opbygning med design, og skal have dk-domæne; men INDHOLDET( som jo er det vigtigste) er på plads, og her kan du læse om skribenten og produkter etc. http://flmadsen.wordpress.com/ Værsgo, go fornøjelse med læsningen. Vil du gerne have tilsendt pris-og produktinfo, send mig en mail. Også selvom du bare er nysgerrig kan du sagtens få en oversigt. Jeg mener det seriøst når jeg hævder at jeg har særdeles iværksættervenlige priser. Jeg har bøvl med at danne hyperlink på Amino- kan ikke løse fejlen- men en venlig sjæl kan måske hyperlinke for mig. Mvh Flemming |
Du bliver ikke flået af mine priser........
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
For 10 min. siden fik jeg lavet en ny kundeaftale med en amino. LIFE IS GOOD.......... |
|
Tilbuddet løber frem til 1.maj 2011. |
|
Indgår også gerne som leverandør i større opgaver. Gider du sende mit link videre til evt interesserede entreprenører i dine netværk? Så bliver jeg meget taknemmelig..... Go lørdag. |
|
SALGSBREV 400 DKK PRIS NU (-25%) 300 DKK FLYER 140 DKK PRIS NU (-25%) 100 DKK WEBSITETEKST 800 DKK PRIS NU (-25%) 600 DKK WEBSITEREDIGERING 200 DKK PRIS NU (-25%) 150 DKK PRESSEMEDDELELSE 1800 DKK PRIS NU (-25%) 1350 DKK BROCHURE 1500 DKK PRIS NU (-25%) 1125 DKK ANNONCE 300 DKK PRIS NU (-25%) 225 DKK NYHEDSBREVE (PR.STK) 200 DKK PRIS NU (-25%) 150 DKK ARTIKLER 2000 DKK PRIS NU (-25 %) 1500 DKK -PRISER ANGIVET EX.MOMS- HAR DU BEHOV FOR EN ANDEN TEKSTLØSNING, SÅ LAD OS TALE OM DET. |
|
HVORDAN SAMARBEJDER VI? JEG LÆGGER OP TIL FØLGENDE MODELLER. • FAST SKRIBENT • KONSULENT OG SKRIBENT: BRANDING I SOCIALE MEDIER: TWITTER, FACEBOOK M.M.(NYSALG, KUNDEPLEJE, MARKEDSFØRING BL.A.) • ET AFTALT ANTAL TIMER TIL FAST PRIS (ENKELTSTÅENDE ORDRE) • LEVERING AF EN ELLER FLERE PRODUKTER HAR DU EN HELT ANDEN IDE TIL SAMARBEJDE? SÅ ER JEG LYDHØR. JEG LEVERER TIL AFTALT TID OG PRIS. HVER GANG. KONTAKT MIG I DAG. VENLIG HILSEN FREELANCESKRIBENT FLEMMING MADSEN fl@neodias.dk - TEL. 20 47 83 54. SPANGSBJERG KIRKEVEJ 52 6700 ESBJERG - |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem