Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CIAK notesbøger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbud - CIAK Notesbøger - Køb online på Meljo.dk - Gratis levering til AMINOER

Mange af jer har allerede købt CIAK kalenderen af mig - og tilbagemeldingerne har været meget positive   - Nu gælder mit tilbud notesbøger.

Notesbøgerne er i samme lækre italienske design som kalenderne og med omslag af blødt læder. De fås i to størrelser og fem forskellige farver. Vælg mellem blanke eller liniet sider. - Se tilbudet på Meljo.dk

Der er som sædvanlig gratis levering til Aminoer. Vælg blot ”Amino tilbud ” som forsendelsemåde og skriv dit brugernavn i beskedfeltet, inden ordren bekræftes, så sættes leveringgebyret automatisk til 0,- kr.

Med venlig hilsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:54
Hej Jens

Det er da virkelig nogle lækre sager. Jeg har sværget til Moleskines produkter i mange år, men er da på vippen til at droppe min gamle flamme.

Kunne du ikke sammensætte en pakke med notesbog, kalender, to lækre skriveredskaber, adressebog, det sorte læderetuí og måske en enkelt ting mere - så kunne vi nemlig tilbyde en eksklusiv pakke på Dagens Kup, hvis du kan give en god dagspris!

Ved slet ikke om det er aktuelt for dig, men det italienske design klæber sig behageligt til min nethinde... og sikkert også andres.

Mvh.

René
Tilmeldt 5. May 06
Skrevet kl. 12:37

Tilbud - CIAK Notesbøger - Køb online på Meljo.dk - Gratis levering til AMINOER

Det er da virkelig nogle lækre sager. Jeg har sværget til Moleskines produkter i mange år, men er da på vippen til at droppe min gamle flamme.

Gør det: Drop din gamle flamme og skift til Ciak 

Kunne du ikke sammensætte en pakke med notesbog, kalender, to lækre skriveredskaber, adressebog, det sorte læderetuí og måske en enkelt ting mere - så kunne vi nemlig tilbyde en eksklusiv pakke på Dagens Kup, hvis du kan give en god dagspris!

Den er jeg helt klart med på. Kan du ikke sende en PM om hvordan og hvorledes.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 5. May 06
Skrevet kl. 11:25
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)