|
CIAK notesbøger
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det er da virkelig nogle lækre sager. Jeg har sværget til Moleskines produkter i mange år, men er da på vippen til at droppe min gamle flamme. Kunne du ikke sammensætte en pakke med notesbog, kalender, to lækre skriveredskaber, adressebog, det sorte læderetuí og måske en enkelt ting mere - så kunne vi nemlig tilbyde en eksklusiv pakke på Dagens Kup, hvis du kan give en god dagspris! Ved slet ikke om det er aktuelt for dig, men det italienske design klæber sig behageligt til min nethinde... og sikkert også andres. Mvh. René |
![]() Tilbud - CIAK Notesbøger - Køb online på Meljo.dk - Gratis levering til AMINOER Det er da virkelig nogle lækre sager. Jeg har sværget til Moleskines produkter i mange år, men er da på vippen til at droppe min gamle flamme. Gør det: Drop din gamle flamme og skift til Ciak ![]() Kunne du ikke sammensætte en pakke med notesbog, kalender, to lækre skriveredskaber, adressebog, det sorte læderetuí og måske en enkelt ting mere - så kunne vi nemlig tilbyde en eksklusiv pakke på Dagens Kup, hvis du kan give en god dagspris! Den er jeg helt klart med på. Kan du ikke sende en PM om hvordan og hvorledes. Med venlig hilsen |
Mvh. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)