Hej (Venligst kontakt os via en PRIVAT BESKED, og kun seriøse henvendelser) Jeg og "gemalen" har besluttet at flytte til Miami for en periode og har i den forbindelse fået kontakt med nogle der vil leje deres villaer ud. Jeg påtænker at starte op som selvstændig, og min familie derovre som er forretningsfolk med butikker og hoteller, sørger for vores arb. tilladelse osv. Jeg har været der flere gange og er lokalkendt i Miami (N.E.). Men selvom vi kan bo i familiens "mansion" vælger vi hellere at bo i nærheden af dem, og have vores totale frihed til at gøre hvad vi vil. Dette koster så bare lidt mere end forventet, når vi vil leve en bedre tilværelse end hér og have: Walk-In Closets Cable-TV Double Garage Broadband Security System Patio/garden Pool Hardwood Floors Ceramic Tile Ceiling Fan Fitness centre Jetted Tub Skylights Waterfront Deck Fenced Yard Sprinkler System Hot Tub Derfor.... Vil du/i dele en villa med os? Vi forventer et ophold på mellem 3-12 måneder, men dette taler vi om. Man kan jo aldrig vide om man forelsker sig i stedet og vil blive... Skriv kort om dig/jer og hvad der forventes af budget, så sender vi et forslag. Vi er meget flexible så længe der er ovenstående i huset og det er tæt på vandet. Så om vi er 2 par (eller et par og én ekstra) eller flere der har fælles stue/køkken/have men seperate soveværelser/badeværelser (der er normalt 1 bad/wc pr soveværelse) eller om vi skal have mange rum og derudover et soveværelse hver, finder vi ud af. Vi glæder os til at høre fra jer - for flere iværksættere under samme tag kunne være sjovt. P.s. Da vi selv har udlejet noget af vores hus, kan vi sige at det er faktisk ret hyggeligt at bo flere sammen. Det går super godt :) |