Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung skribent skriver SEO artikler gratis

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Hej, mit navn er Malte og jeg er 18år. Til dagligt går jeg på Midtfyns Gymnasium i 3g, og passer nogle hjemmesider ved siden af. Derudover har jeg i et stykke tid arbejdet med at skrive artikler til nogle mindre hjemmesider, om alt mellem himmel og jord.

At skrive har altid været min store hobby, og derfor mener jeg også selv at jeg er ganske velformuleret. Dog er jeg stadig ganske ny inden for området omkring SEO artikler, og trænger derfor til noget konstruktiv kritik på mine SEO artikler.

Derfor tilbyder jeg at skrive nogle af mine første artikler ganske gratis, dog ønsker jeg, som nævnt ovenfor, noget feedback på dem. 

Så hvis du står og mangler en tekst til netop din hjemmeside, og ønsker at få det skrevet af en skribent ganske gratis, så er det nu du skal slå til!

Kontakt: malte.lillelund@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Nørgaard:

Hej, mit navn er Malte og jeg er 18år. Til dagligt går jeg på Midtfyns Gymnasium i 3g, og passer nogle hjemmesider ved siden af. Derudover har jeg i et stykke tid arbejdet med at skrive artikler til nogle mindre hjemmesider, om alt mellem himmel og jord.

At skrive har altid været min store hobby, og derfor mener jeg også selv at jeg er ganske velformuleret. Dog er jeg stadig ganske ny inden for området omkring SEO artikler, og trænger derfor til noget konstruktiv kritik på mine SEO artikler.

Derfor tilbyder jeg at skrive nogle af mine første artikler ganske gratis, dog ønsker jeg, som nævnt ovenfor, noget feedback på dem. 

Så hvis du står og mangler en tekst til netop din hjemmeside, og ønsker at få det skrevet af en skribent ganske gratis, så er det nu du skal slå til!

Kontakt: malte.lillelund@gmail.com

Hej Malte, du skal være velkommen til at kontakte mig via PB..

Så kan vi evt. finde på noget :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt ønske mig nogle SEO artikler om stripper , fotomodel , erotisk danser ,jeg er dog ordblind , derved skriver jeg ikke perfekt , men jeg har en del viden omkring SEO , derved kan jeg give god feedback omkring SEO i artiklerne.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte

Velkommen i klubben :)

Hvis du skriver en artikel til en af mine hobbyhjemmesider, vil jeg naturligvis gerne give dig en omgang feedback.

Stik mig lige en PM, så snakker vi om sagerne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne også bruge nogle tekster omkring tømrer , tag og byggeri

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får travlt! Big SmileYes

 

Forsat god dag

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte

Velkommen i klubben

Hvor om alting er, er SEO en udefinerbar substans - som mange ikke-teknikere ikke rigtigt kan gribe om - hvorimod tekst noget alle har en holdning til.

Mvh

Mathias

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias @ Så længe at dit indlæg er under 15 minutter gammelt, kan du rette de i den blå 'Mere' boks - så slipper du for at lave dobbeltpost for at få dit link med. Det kan du forresten med fordel putte i din signatur, og spare en masse besvær på. Smile

Held og lykke med foretagenet, Malte! - Konkurrence er fantastisk, og mere konkurrence er kun bedre. Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, der er ingen grund til at sidde og copypaste noget ind i en tekst.

Det troede jeg var noget af det første man lærte Smile

@Halfdan: Tak for det, jeg er glad for at du ikke ser mig som en hindring, men blot en mulighed for at gøre konkurrencen og hermed også dine egne artikler endnu bedre.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte!

Lyder rigtig fedt!

Det tilbud vil jeg da gerne gøre brug af, hvis du har lyst til at skrive en artikel om noget løbe relateret. Send mit gerne en PB. Ellers kontakter jeg dig lige på din mail i løbet af dagen i morgen, hvis det altså er okay med dig?

De bedste hilsner

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)