Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
nu har jeg arbejdet en del med min hjemmeside for at lave den mere kundevenligt. Mine produkter og ydelser er malerier og events. Da jeg har med visuell orienterede mennesker hovedsageligt at gøre, er det jo nødvendigt at arbejde med billeder og tekst i balance. Kunst er et meget følelses laden område: det må ikke være for kommerciel og alligevel er et maleri en vare. Der skal ikke være tvivl om, at de kan købes. Tidligere har jeg fået meget kritik over at folk ikke fik at vide, hvordan der kan handles hos mig.

Se selv og giv mig gerne feedback. Hvis du derudover kan give mig 5 gode råd, så vil jeg give dig en art-money som TAK.

Disse råd må gerne behandle følgende spørgsmål jeg har:

1. Hvad skal der til for at folk finder en art-money og bestiller den hos mig?

2. Hvordan kan jeg få kunstindkøberen fra Novo Nordisk Thomas Munk Plum som er efterfølgeren fra Mads Ølivsen til at finde frem til min hjemmeside og blive så inspireret, at han supplerer deres samling med et af mine værker?

3. Hvordan finder folk min weblog?

4. Vurderer du min hjemmeside som interessant for journalister? Hvis ikke, hvad skal der til?

5. Hvis du nu skulle vurdere som kunde min hjemmeside, hvad finder du irriterende og hvad hjælper dig? Hvor længe har du opholdt dig på siden?

Der siges, at i de første 0.5 sec. afgøres om folk bliver hængende eller ej....

JEG VED AT JEG HAR FRAMES OG AT GOOGLE HAR SVÆRT VED DEM. SÅ DET ARBEJDER JEG PÅ.

Tak for jeres insats og at I har taget jer tid for at hjælpe mig. mvh ettena

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:55
Hej

Inden jeg giver mig ud på en større forklaring vil jeg lige høre om dit budget! Ja om du har nogen planer om at hente hjælp til din hjemmeside af nogle professionelle?

Grunden til at jeg spørger er, at din hjemmeside for mig ikke rigtigt fænger, som en hjemmeside hvor der bliver solgt noget. (det er selvfølgelig bare min mening :)  )

Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:40
hej Ivan, tak for din interesse, nu hvor du er også den eneste der har reageret på mit  ønske om hjælp.

Hej har allerede i forvejen en webmaster og en mentor, så jeg vurderer ikke  at jeg vil investere flere penge i den slags aktiviteter.

Jeg skrev herende for at få et par minutter af forskellige øjne at se på mit website. Lige som andre spørg om de kender noget til et trykkeri .... osv. Udover det lokkede jeg lidt med en art-money, der har en værdi af 200 kr.(du kan læse mere om det på mit website, for dem der tager sig lidt mere tid og give mig 5 råd. Dog kan jeg se, at det ikke duer rigtig i de her samhænge.

Mange tak for dit forspørgsel, jeg har ingen penge at investere i yderligere rådgivning, udover jeg har i forvejen et samarbejde om.

Jeg kan godt lide enkelthen i din website og flot logo :-)

ettenna

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)