Prøv at studer siden nøje, eksempel på en cloaking side. |
og så synes du lige det var smart at lave det med et link?Arlo:Prøv at studer siden nøje, eksempel på en cloaking side.
og så synes du lige det var smart at lave det med et link? |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Der er mere om historien og manden bag her: http://www.demib.dk/noerd-it-ralf-willers-1211.html |
Ralf Willers har også andre skumle projekter i gang. Er der ikke nogen der kan stoppe hans hensynsløse fremfærd ? |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jo et eller andet må man da kunne gøre :) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Thomas !
Jeg har selv prøvet deres "medicin", på egen krop, - nej denne www.raad-mal.dk Hold dig fra dem ! Hvis du vil have noget posetivt ud af dem, så ring til mig på tlf. 29 26 36 96, så skal jeg hviske dig i øret, hvordan du vender deres "tricks" til egen fordel. Det fortæller jeg dig og andre der kunne finde på at ringe. Men jeg afslører dem ikke i et åben forum. Michael og Media Direkt læser også med. Bedste hilsener Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Hej Mogens og I andre Jeg er en nybegynder i forhold til SEO, så jeg er nok lettere at snyde end eksperterne... Det jeg ved om SEO er(bl.a. takket være Jer Aminoers hjælp):
Meget mere ved jeg ikke Så er det forholds let at overbevise mig som telefonsælger, specielt når jeg ikke får at vide at de beholder trafikhenvisningerne (sådan som jeg har forstået) hvis jeg opsiger aftalen med dem. Nu sprang jeg ikke på aftalen, da jeg skal ha´ ny hjemmeside midt i det 8 ugers forløb(det kostede knap 1000 kr. at skifte), og tak for det igen allesammen Indtil nu har jeg været åben i forhold til telefonsalg(jeg er sku nok lidt for flink engang imellem
|
Den bog nupser jeg da lige.....er en 'gammel' som iværksætter, men HELT grøn på netværk/relations dyrkningen. Den lyder god. Thomas |
Har man ikke muglighed for at få lukket ham lukket ned, jeg har flere gange anmeldt til google men da sker intet?.... |
Vi er idag blevet kontaket af Next Level internet A/S eller nli.dk og kan se at Ralf Willers har med denne wirksomhed at gøre, med cvr http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=10245702 Jeg går udfra at det er denne/disse I har dårlige erfaringer med og advarer imod ?
|