Manglende emails fra Amino
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Keld Lanther
Skrevet
10-03-2011 kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har siden igår ikke fået en eneste mail fra debatten. mvh
Svar
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Jeg tjekker lige op på det. Jeg får selv fint mails.
Er der andre med samme problem, må I gerne lige sige til.
Jeg ved, at der pt. er problemer med at levere nogle bestemte mails (søgeagenter fra Virksomhedsbørsen) til bl.a. Surftown-brugere.
Svar
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
...og husk også at tjekke jeres spam-folder - jeg vil dog også gerne vide, hvis det lander dér.
Svar
Tilmeldt 11. Nov 06
Martin T
Skrevet
10-03-2011 kl. 10:29
Svar
Jeg har hellerikke faaet mails nogle dage. En mulighed er at de havner i et spam filter.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Kristian
Fra
. .
Skrevet
10-03-2011 kl. 10:30
Svar
Hej LANTHER
Jeg har tilladt mig at flytte din tråd og rette til en mere passende overskrift.
Mvh. Kristian
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-03-2011 kl. 10:33
Svar
Jeg har aldrig modtaget bekræftigelsesmailen jeg skulle have før jeg kunne kontakte opslag på virksomhedsbørsen.
Jeg har skrevet med supporten, men fik ikke svar udover at jeg burde kigge i spam folderen. Der var den ikke, som jeg også skrev og derefter hørte jeg ikke fra jer.
Svar
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Jeg har siden igår ikke fået en eneste mail fra debatten.
mvh
Jeg har fundet nogle "Delayed" beskeder på lige præcis din mailadresse i vores logfiler. Dvs. der er en del mails til dig, som er forsinket.
Der er andre fra samme mailudbyder, der lider af samme problem - men mærkværdigt nok lader det ikke til at være konsekvent.
Svar
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Keld Lanther
Skrevet
10-03-2011 kl. 11:03
Svar
Jeg har hellerikke faaet mails nogle dage. En mulighed er at de havner i et spam filter.
Nej, de havner heller ikke i mit spamfilter. men nu dukker alle Amino mails op igen, så problemet må være løst nu mvh
Svar
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Keld Lanther
Skrevet
10-03-2011 kl. 15:30
Svar
Altså Nu er den gal igen, siden klokken 12.15 idag ingen mails fra Amino... Hvad sker der ?? mvh
Svar