Ville lige høre om der var nogen herinde der har brugt Photoshop CS/CS2 på det nye Windows Vista ?.
Får en PC med det inden længe, og da en af mine gode venner har haft problemer med det, vil jeg da lige høre om der er folk herinde der har oplevet samme ? :/ ..
Efter hvad jeg har forstået så skulle det ikke have noget at sige om din software understøtter 64 bit eller ikke, kører det på 32 bit versionen så kører det også på 64 bit versionen, så er spørgsmålet bare om softwaren overhovedet kører med vista ;-)
Du skal nok ikke regne med at CS virker. Har prøvet at se om der var nogen opdateringer til CS2 men ser det ikke ud til der er lavet noget den seneste tid.
Problemet er det samme hos alle andre software producenter, autodesk har været med i udviklingen af vista læste jeg, men det er minimalt hvad software som understøttes, tror kun det er 3dsmax, har hørt om prolbemer med autocad og adt og de skriver enda selv på deres hjemmeside at softwaren ikke virker sammen med vista.
Men hey CS3 er på vej og den understøtter 64 bit, så det kan du da glæde dig over imens adobe tager sig sammen til at lave en opdatering til CS2, hvis den kommer :-)