Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-mail signatur

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/oprette-signaturer-med-billeder-eller-logoer-HA001124650.aspx

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa:

Dommeren:

Hej Tømrer

Du er velkommen til at sende logoet til mig. Så skal jeg smide det igennem vores grafiske afdeling og derefter sende dig et logo i billedformat.

Det skal du ikke betale for Stick out tongue

 

Hej Dommeren

Gælder tilbuddet for alle Aminoér ? Cool

Jamen hejsa.

Hvor meget skal du have lavet? Men generelt nej! Vi havde bare lige 5 ledige minutter,

PS. Har du forresten fået oprettet din mail. Den hjælper vi gerne med Big Smile

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Fra  HGH BYG Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det dejligt med en masse hjælpSmile

Men de faner og instrukser de nævner i vejledningen svare ikke til det der står i mit outlook, måske jeg må have noget søvn,og prøve på en frisk i morgenSmile

forløbig tak

mvh Henrik

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er selvfølgelig en udfordring som mange har... også fordi at hvis du ligger et logo direkte ind i din signatur modtages det ofte som en vedhæftet fil hos modtageren som kan være irreterende og virke uproff..

Jeg kan anbefale dig at kigge på www.mailsuit.com - du kan få specialdesignet din signatur og få installeret en klient på din outlook så du altid ved at du sender med en professionel signatur som modtages korrekt hos modtager.. prisen for etablering og design er pt. kr. 0,- og et abonnement for én bruger er kr. 62 pr. mdr. (3 brugere kr. 117,- pr. mdr.)

MVH
Claus
mailsuit

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)