Spændende diskussion, denne her.
Tak fordi du tog den op, Tina

Jeg har selv været inde i de samme overvejelser. Jeg driver mange websites; men det er få jeg har billede på. Derfor har jeg selvfølgelig også vurderet billede på-problematikken mere eller mindre bevidst fra site til site.
Det er der flere grunde til:
For det første, så er det et af mine nyeste sites. Dvs. jeg har brugt 10 år, lige som mange af de andre markedsføringsfolk herinde til at "nå" hertil i min proces. Dette er i kontrast til mange shop-ejere, hvor jeg fornemmer, at deres liv med
hjemmesider er væsentligt mindre.
For det andet, så handler markedsføring på
Internettet i HØJ grad om troværdighed, så her er det i højere grad personen, der har kompetancerne... og da man i dette
marked typisk går til timepris, så er det umiddelbare resultater, man sælger. Og så er det klart en fordel, føler jeg, at træde frem.
Problemet er jo også i mange tilfælde at finde et godt vellignende billede, for, som det blev skrevet, så kan man risikere at skræmme folk væk i stedet, hvis det ikke er godt nok, eller man, lige som jeg, ikke altid er lige fotogen.
Jeg er da frisk på, at en hamrende god Amino portrætfotograf kalder til bunke-portrætfotografering til alle dem der savner. Medens vi venter på, at den enkelte skal fotograferes, så ku det da godt liiige være, at vi andre havde noget at tale om i ventetiden

Mvh, Christian