Hej Jeg har nu lavet mit første affiliate site med det eneste formål at tjene penge. Jeg har startet ud med en forholdsvis nem niche nemlig hukommelseskort og det er alt fra SD Kort til USB Nøgler. I kan se siden her 1) Kan jeg få noget feedback på min side hvad kan gøres bedre eller anderledes? 2) hvad nu? hvordan får jeg besøgende som køber noget? /Vh Rasmus Pedersen
|
Rasmus:eg har startet ud med en forholdsvis nem niche nemlig hukommelseskort og det er alt fra SD Kort til USB Nøgler.
Hvad får dig til at tro at det er en nem niche du har valgt? Stort set alle elektronik-forhandlere sælger hukommelseskort, og konkurrencen fra udlandet er massiv.
- Tænk over hvilken værdi du giver brugeren. Kan du være behjælpelig med at finde de billigste SD-kort? Har du de bedste beskrivelser, så det er nemmest at vælge? Eller noget helt tredje?
- Lige p.t. konverterer dit site ikke godt nok til at betalings-trafik er en mulighed, så som jeg ser det er din eneste mulighed at trække organiske besøg ind fra Google. Søg på søgemaskineoptimering eller SEO her på Amino, og du vil finde en masse brugbare artikler og debatter om hvordan du får dine sider op i Googles søgeresultater.
Det er nemt at lave en hjemmeside, og hvis du ikke har tænkt over hvordan det praktisk skal fungere med at trække besøgende ind og konvertere dem til cash, så er udfordringen knap begyndt endnu. Held og lykke med projektet :-)