Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude ved ikke om jeg har fået lagt denne post ind under det rigtige emne men jeg skriver fordi jeg skal have lavet en hjemmeside.

Jeg søger ikke en CMS hjemmeside.

Jeg søger en hjemmeside som kun skal kodes da jeg selv laver designet.

Hjemmesiden skal indeholde.

Marked

Bruger

Chat

Forum

opgradere bruger ved at betale et beløb.

Skriv til mig for mere information så jeg kan fortælle i detaljer hvis dette er nødvendigt for at give en pris :)

Jeg søger en som kan lave dette og komme med en god pris på hvad det kan koste, Jeg søger en som kan give en fast pris på dette da jeg ikke er interesseret i at betale en timelønnet webudvikler.

Mvh. Niclas

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 09:38

Hej Niclas,

Jeg vil gerne høre nogle detaljer, så jeg kan fortælle dig hvilken pris jeg kan gøre det til Smile

Mvh.

Christian Van

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 09:47
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:19

Du er velkommen til at sende en mail til rg@webshoppers.dk, så kan vi lave et godt tilbud til dig Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:19

niclaskk:
Jeg søger ikke en CMS hjemmeside.
Det vil klart være en fordel for dig hvis du sætter dig ind i hvad en CMS hjemmeside er. En CMS hjemmeside er ikke en hjemmeside som du ikke selv kan designe, eller for den sags skyld ikke selv kan få programmeret. Langt de fleste open source og commercielle CMS løsninger kan man få implementeret sit eget design i.

Jeg har oplevet at rigtig mange (også såkaldte fagpersoner) tror at der kun er tale om en CMS løsning når man bruger Joomla, Drupal, WP etc. og hvis man fx selv programmerer hjemmesiden så er der ikke tale om et CMS.

Det er nu ikke tilfældet, det der fortæller om det er et CMS er de funktioner/muligheder som er i løsningen der bliver lavet, intet andet. Nogen laver så kun administrationssystemer.

Jeg blev for ikke ret mange dage siden spurgt af en Web konsulent, bruger du joomla i dine løsninger? til det var og er mit svar nej jeg bruger min egen løsning. Til det svarede han, OK du bruger så ikke noget CMS. Jeg havde ikke så meget at sige til det andet end at tænke, hmm og det lever han af.

Men uanset hvad vil det komme til at koste en helt del penge, hvis du ikke vil bruge et open source system eller et kommercielt cms som allerede tager hånd om nogen af de funktioner du efterspørger.

Jeg formoder at det skal laves ordentligt og ikke mindst på højde med andre som har samme funktioner som dem du efterspørger. Og det tager altså en helt del tid at lave hvis det skal laves fra bunden, som du jo hentyder til det skal.

Men sæt dig lige ned og undersøg markedet, samt undersøg hvad de forskellige ting egentlig er, før du begynder at efterspørge en pris fra nogen. Da du vil være langt bedre rustet i din søgen efter et system, og en god pris.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 10:44

Hej Kim

Jeg ved skam godt hvad et CMS er og ja du har helt ret med hvad du siger om et CMS nu skrev jeg det på denne måde da jeg ved at alle dem som laver hjemmesider med joomla osv osv. ikke ville skrive.

Jeg koder selv hjemmesider så jeg ved skam godt hvad pris klasse sådan en side burde ligge i men du kunne det være der var nogen som kunne gøre det billigere da de måske mangler referencer eller bare vil gøre det billigere end mange andre.

Jeg har ikke selv tid til at lave den der for søger jeg en der kan lave den.

Helt rigtigt at jeg hentyder til at den skal laves helt fra bunden. Siden skal som sån også indeholde noget CMS da jeg selv skal kunne rette/ændre/slette i nogen ting

Mvh. Niclas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)