Som hovedskrivften siger, søger jeg en der har været i den branche et stykke tid, og som lige har mod på at hjælpe mig lidt. Jeg forstår ikke hvordan, jeg skal få reklamerne på min side. Jeg vil lave en affiliate site, og har idéen til den. Det eneste jeg mangler, er at få en bruger på et affiliate netværk, men DER kommer problemet. Jeg har ikke lavet en hjemmeside endnu, og de kræver at man oplyser en hjemmeside for at blive bruger. Det virker da utroligt underligt, da jeg ikke ved om de reklamer de kører med, er noget for mig?
Hvad har i gjort, da i skulle oprettes?
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Alternativt lav en blogspot blog, og så bare angiv den.
Det er gratis, og kræver ikke noget arbejde - eller ihvertfald minimalt, derudover kan du kigge lidt her hvor jeg har skrevet lidt om affiliate marketing hvis du mangler inspiration :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Jeg har ellers skrevet til tradedoubler, euroads og .. iqmedier tror jeg den sidste var. Dem skrev jeg til for omkring 1 uge siden. Har modtaget svar fra 2 af dem. Den ene vil gerne have mig, den anden vil bestemt ikke (ikke uden en hjemmeside) og den 3. har jeg slet intet svar fået fra. Da jeg så skulle oprette en bruger, skulle jeg afvente godkendelse.. Den har jeg afventet i 5 dage nu, så jeg tror den er blevet afvist :S?
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Hmm, nej okay - jeg kan ikke lige i hovedet huske præcist hvordan det fungerer.
Men hvis du mangler en side at angive så igen, brug en blogspot eller wordpress.com side.
Kan også godt være at "sikkerheden" er blevet optimeret siden jeg oprettede, der har trods alt været en del fokus på folk der uden hjemmeside har bombet med kampagner på facebook og lign. så skal da ikke afvises - hvem ved, måske er det bare mig der har en dårlig hukommelse :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?