Nej jeg arbejder ikke for dem. Men jeg har taget kontakt til deres kundeservice, hvor de netop har fortalt mig om deres opdateringer. Jeg har ligeledes fortalt dem om min mening og deres design, hvor det kom frem at de havde ansat et stort firma til at ændre dette. Men om I syntes det er skidt eller ej, er heller ikke op til mig. Blot syntes jeg, at man skal give kredit for, at der er nogen der prøver at sætte sig op imod de eksisterende steder, som bare skraber penge ind. Husk på, at f.eks qxl er ejet af et stort engelsk konsortie og auc247.com er ejet af en person, det må man da tage hatten af for. Det er sejt, og jeg mener det er skønt med en konkurrent, hvilket jeg håber meget på, at de virkelig bliver på et tidspunkt. Jeg støtter dansk og danske tiltag, ikke udenlandske, som kun tænker profit og ikke på sine brugere. Slut Mvh |
Det er da muligt, at de forsøger at komme frem på "ærlig" vis.
Men deres sidste nyhedsbrev var ikke andet end svinsk. Det håber jeg da, at vi kan være enige om. At sende sådan et nyhedsbrev ud til alle medlemmer er IKKE vejen frem.
"QXL - Et online auktionshus kommer i ilden i aften på TV2 - Program Basta. 15. februar 2007
Se programmet og forstå bedre, hvorfor vi altid tjekker vores medlemmer manuelt, før vi kan accepterer et medlemskab. Derfor er vi så "strenge" med vores sikkerhedspolitik.
Vi vil ikke have FAKE brugere på auc247.com - Vi vil være et sikkert sted at handle, både for køber og for sælger, alle har brug for at kunne stole på hinanden, og det kan du på auc247.com
Tak for ordet, vi ses på auc247.com"
Et sådan nyhedsbrev kan IKKE forsvares.