Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medieløsninger - Det fåes ikke billigere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg vil gerne starte med at sige at dette IKKE plejer at være min stil. Generelt hader jeg private personer der ikke har de samme udgifter som virksomheder og som så går hen og underbyder.

Når det er sagt finder jeg mig lidt i en skidt situation, Jeg er gået fra min kone efter 5½ år og jeg står nu og mangler en livstids ting, så basalt som seng, skrivebord og køleskab. 

Jeg går ikke ind for at låne penge i banken og har det nu bedst med at tjene mig til penge og derfor tilbyder jeg dig et helt særligt tilbud. 

Om mig:
Jeg er 26 år, uddannet programmør og har arbejdet med design på professionelt plan i godt 3 år. Jeg er tidligere ejere af et browserspil samt et web-bureau men har måtte skille mig af med disse virksomheder eftersom jeg blev ramt af stress. Jeg er nu frisk igen og kunne godt bare tænke mig lidt lommepenge så jeg kan få de basale ting til hjemmet.

Kvalifikationer:

- Webprogrammering (ASP.NET, AJAX, C#)
- Photoshop (billede redigering, Markedsførings artikler inkl flashbannere samt webdesign på højt plan.
- Illustrator (erfaren)
- Indesign (bruger niveau)
- Fotograf 

Hvad kan jeg tilbyde:

- Står du og skal bruge en ny hjemmeside?
- Grafik til markedsføring?
- Nyt logo?
- Nyt webdesign til din virksomhed?

Så hiv fat i mig så finder vi en god pris vi begge er enige om.

Referencer gives gerne men vil hellere have du lige ringer / skriver og så sender jeg referencer efter hvad du beder om, feks webdesign eller markedsføring.

Kontakt:

Mail: mail@monsterdesign.dk

tlf: 5055 3534

ps. undskyld hvis jeg lyder desperat men står med en lejlighed uden møbler meget snart og skal allerede weekenden efter indflytning have min datter på samvær så det er rigtig dårlig planlagt 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)