Min hjemmeside www.denfedecoach.dk er "næsten" ved at være færdig. Og jeg kommer til at skulle starte min online markedsføring inden for de næste par uger. Men hvem er dygtige til dette UDEN at pengene forsvinder mellem hænderne på mig ![]() Glæder mig til at hører fra Jer. |
Tillidsfuld adwords udbyder søges
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Bare spørg efter Christian |
Med venlig hilsen / Kind Regards
Tue Topholm - Luksusdyret.dk
Hejsa, Vi vil gerne hjælpe dig med Google Adwords, vi har flere typer af services og kan sikkert hjælpe dig med at synliggøre din virksomhed. Du kan læse mere på www.googleadwords.dk eller www.friadwords.dk Med venlig hilsen Morten Nüchel |
Hej Kenneth Jeg vil gerne garantere dig at vi nok skal sørge for at "pengene ikke forsvinder mellem hænderne på dig". Det er vores vigtigste opgave for alle vores AdWords kunder, at sikre deres investering giver et positivt afkast (ROI) - og ikke bare et positivt afkast, men det højst mulige afkast. Her lidt information taget fra vores egen hjemmeside: En af de vigtigste ting ifbm. PPC-annoncering (Pay per click) som AdWords, er at det er de rigtige besøgende man får (=ens målgruppe). Det er stort set kun et spørgsmål om økonomi og den korrekte formulering af ens annoncer, der sætter grænsen for hvor mange besøgende man kan få, men det er langt fra ensbetydende med succes. F.eks. vil enhver BtB virksomhed kunne laves en annonce som for den rette pris (f.eks. 10,-/klik), vil kunne opnå over 100 klik/dag på et bestemt søgeord (svarende til 1.000,-/dag). Men sandsynligheden er, afhængi af annoncens formulering, at over 90% at de som klikker på annoncen vil være private forbrugere, hvorved virksomheden har spildt over kr. 900,-/dag. Derfor er det meget vigtigt hvordan annoncerne formuleres, samt at det er de rigtige søgeord der annonceres på, så man ikke betaler for "falske" klik. Samt at der løbende analyseres på de aktive søgeord og beregnes ROI, for virksomhedens AdWords annonce kampanger. Ser frem til at høre fra dig... ![]() |
Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET
Hej Alle Tusind tak for de rigtig mange tilbud. Jeg har fået PM, indlæg her, e-mail og telefon opkald. Så bedre bliver det ikke! Jeg samler sammen, tjekker hjemmesider og overvejer alle de gode bud og tager derefter min beslutning imorgen. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)