Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstlink udveksling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et spørgsmål til jer SEO hajer.

Findes der steder/sider på nettet hvor man kan udveksle tekstlinks med hinanden for at øge ens antal af backlinks?

Det kunne være forummer eller lignende, også gerne udenlandske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 23:35

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 03:47
Tak Belliz, det vil jeg gøre + alle de andre tekstlink sider som er nævnt i wikipediaen. Jeg tænkte nu bare mere på nogle forummer eller lignende hvor man kan udveksle links med andre ligsesindede som også har brug for backlinks.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:38
Jeg søger også linkpartnere for tiden. Det skal være sider som beskæftiger sig med rejser, ferie eller andet i denne genre. Er du interesseret, send en mail til mig på jesper@qtag.dk

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 08:53
Når du siger forum, hvilke ideer har du så?

Jeg har et forum der skal på benene i løbet af noget tid. Et forum med emner til lidt af hvert. Det kan da være, at man kan blande det sammen med lidt ala noget link-forum. Jeg kan bare ikke lige forestille mig hvordan det skulle skrues sammen uden, at det bare bliver et forum fyldt op til randen med unyttige links.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:34
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)