Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få sådan noget lavet???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen..

Jeg har noget nyt jeg vil høre om, da I har så mange gode ide''er herinde..

Jeg mener selv jeg har ideen, men ønsker at holde kortene meget tæt til kroppen så ville høre om man kan detteher..!

Købe/få lavet en komplet hjemmeside, bare helt tom, men lavet præcist efter en tegning/ide og med de ting som sorteringsmaskine- undersider- og knapper til email/gør os til startside osv- tomme reklamepladser-lister- altså med andre ord en komplet hjemmeside efter egen ide og udseende og med de features man vil ha` på den, hvis man bare siger hvad disse skal kunne og gøre..Altså helt tom bare med evt små tal koder på hver ting så man ud fra en liste ved hvad de skal gøre. og kunne såsom videresende til emails og diverse undersider osv. og jeg så får den leveret med en vejledning. om hvordan jeg lægger tekst-email adr- bannere osv. ind.

Altså det jeg vil vide er..

1. Kan man dette..altså med en udførlig vejl fra mig om hvad den skal kunne

2.En ca pris på sådan en opgave incl en vejl til mig

3.Hvor hurtigt kan man få lavet sådan noget

4.Pris på evt korte support samtaler over telefonen bagefter

5.Evt når jeg har fået udleveret det hele og lavet adgangskoder om, kan jeg så evt udlevere koder der virker i en bestemt periode . altså hvis nu jeg skal bruge noget support på siden eller er det bedre at supporten skal komme til mig og lave det??

6.Hvordan sikrer man sig mod "bagdøre" og uvedkommendes adgang til hjemmesiden, eller skal man bagefter få en programmør til at kontrollere for dette, for at være på den sikre side ?

Håber I forstår hvad jeg mener og hvor jeg vil hen med dette indlæg

Håber på noget positivt respons fra jer..

Hilsen Morgandk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:30
Det du efterspørger kunne meget vel være en side sat op i et cms så du selv kan styre alt indholdet.

Selvfølgelig vil det være mest praktisk at bruge dit rigtige indhold på siden, men man kan sagtens lave sådan en side med "dummy" indhold.

Bare du har helt styr på hvilken funktionalitet du skal bruge før du sætter nogen på opgaven.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 22:40
Du vil lave en portal, hvor brugeren selv definerer den side, som vises på skærmen? Så brugeren starter med en blank side, men derefter vælger sit indhold alt efter interesse?

Ja, det kan godt laves, men jeg har ikke styr påteknikken bag det!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 22:44
Jeg kan ikke se at der skulle være nogen problemer med at få det lavet.
Prisen derimod er det lidt svært at sige noget om uden der foreliggen en konkret opgavespecifikation.
Det med koder der skal virke i en bestem periode, tror jeg der er lidt svært. Nu er jeg ikke programmør så det er nok ikke rent guld der komme herfra. Men så vidt jeg har forstået det så er php i hvert fald et handlingsbaseret programmeringssprog (og asp er vel noget nært det samme), hvilket vil sige at der kun sker noget hvis der gøres et eller andet. Så det med automatiske tidsperioder kan godt blive en smule omstændig. Jeg har tidligere haft snakken med en af datalogerne, med forbehold for at jeg ikke fattede en bjælde af hvad han fortalte mig, så forstod jeg det sådan at man kan lave et eller andet på den server som nu engang komme til at hoste ydelsen som kan få ting til at ske periodisk.
Hvad tidshorisonten på et sådan projekt vil være kommer igen meget an på kravsspecifikationen, så det kan jeg heller ikke sige noget konkret om.

Lige en detalje, jeg vil bare lige sikre mig at du har hørt om en hemligholdelsesaftale, hvis du vælger at fortælle en given udvikler om hvad systemet skal kunne har du beskyttet dig mod at han bruger /vidre giver de informationer. Jeg rejser lige denne lille ting jeg jeg tror det ville være smart at involvere udvikleren i processen med at sætte hele arkitekturer sammen. Det kan sagtens vise sig at småting som egentligt ikke rigtig har noget at sige kan være fantastisk omstændige at lave og at hele projektet derfor hurtigt kan blive uforholdsmæssigt dyrt. Ydermere, taget i betragtning at de andre medejere i TakeTwo er dataloger, vil jeg da lige sige at det nok slet ikke ville være en dårlig ide at få en sådan indover, da deres uddannelse jo langt hen af vejen handler om optimal konstruktion af software arkitektur, det kan sagtens være at de har indput som igen af os andre ville komme på, som radikalt vil kunne øge brugervenlighed, funktionaliteter og hvad ved jeg.

Spørgsmål 4. jeg tror det er markedsstandard at telefonsupport køre i forhold til konsulentsatser (vi tager 225kr pr påbegynd halve time) så fremt det ikke er vedrørende fejl og mangler der bliver der selvfølgeligt rettet uden betaling.

Angående dit 6. spørgsmål så må jeg blive dig svar skyldig, jeg har ikke, som det garanteret fremgår af ovenstående ikke lige en kodenørd ved hånden. Så jeg er ikke engang i stand til at komme med et gæt.

Så tror jeg næsten jeg nåede omkring det hele i en noget rodet rækkefølge givet vis, men klokken er jo også blevet mange :)

Hvis du gerne vil have et løst estimat skal du være velkommen til at sende en kravsspecifikation til mig så kan jeg få en af datalogerne til lige hurtigt at kigge på. Det noteres igen (jf tidligere tråd) at vi ikke har tid til at arbejde på projektet, hvis det af en eller anden grund skulle have interesse, før til maj. Men så ville du da om ikke andet have noget at sammenligne med når du skal ud og finde andre tilbud.

Mvh Peder
Mail: psj@taketwo.dk

P.s.  lige angående hemmeligholdelses aftaler, så underskriver vi dem gerne. Du kan læse lidt mere om dem hvis du søger på wikipedia på NDA.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:16
Hej Morgandk

Jeg synes, at jeg havde set dig stille den samme type spørgsmål i en tråd for nogle dage siden, som jeg nu ikke kan finde mere. Tager jeg fejl eller er det blevet slettet?

Anyways:

1. Kan man dette..altså med en udførlig vejl fra mig om hvad den skal kunne

Ja - når jeg ikke lige arbejder med søgemaskineoptimering, så leverer jeg Site-editorSEO-CMS, som kan kundetilpasses 100%

2.En ca pris på sådan en opgave incl en vejl til mig

Kommer an på mange ting. Der ligger brugervejledning i systemet på 7 sider. Derudover ringer du bare - det er gratis.

3.Hvor hurtigt kan man få lavet sådan noget.
Kommer an på mange ting, typisk 1 til 3 uger.

4.Pris på evt korte support samtaler over telefonen bagefter
Vedr. brug af systemet er min support gratis

5.Evt når jeg har fået udleveret det hele og lavet adgangskoder om, kan jeg så evt udlevere koder der virker i en bestemt periode . altså hvis nu jeg skal bruge noget support på siden eller er det bedre at supporten skal komme til mig og lave det??

Der indbygget i Site-editorSEO-CMS

6.Hvordan sikrer man sig mod "bagdøre" og uvedkommendes adgang til hjemmesiden, eller skal man bagefter få en programmør til at kontrollere for dette, for at være på den sikre side?

Systemerne er sikrede og der tages dagligt backup.

Mvh, Christian 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)