Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synlige svartider på mail-support

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går og pusler lidt med en ide om synliggøre kundeservicen via mail - især anvendeligt til folk der driver en webshop ved siden af et fuldtidsjob.

Mange gange vil det jo ikke være muligt at have en telefonsupport (da man jo har et fuldtidsarbejde), og derfor vil mailsupporten være endnu mere vigtigt.

Jeg forstille mig man har en boks på hjemmesiden, hvor man kan kontakt kundeservice, i den boks vil der stå hvor mange ubesvaret mails der ligger, hvornår der senest er blevet besvaret mail samt gennemsnitlig svartid.

Der vil så være tilknyttet et administrationssite, hvor man kan besvare mailen, samt definere "åbningstid" på mailen, så man ikke får ulendige svartider på folk der skriver mails om natten og registrere en mobiltelefon så man kan få tilsendt en SMS når der kommer en ny mail.

Hvordan ville I reagere, hvis en hjemmeside havde dette? Personligt ville det giver mig en hvis tryghed, at der rent faktisk er mennesker bag siden - samtidig med det forpligtiger at få svaret sine mail.

Med venlig hilsen

Anders

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:36

Jeg synes din idé er god - hvis du kan holde et godt niveau. Der er ingen fordel i at reklamere med flere dags svartid, hvis det er tilfældet.

Og at skrive x antal ubesvarede mails, ville jeg ikke gøre. Rager ikke kunderne om du får 10 eller 1000 mails om dagen.

I stedet ville jeg lave nogle intervaller. Gør op med dig selv, hvor mange mails du i gennemsnit besvarer om dagen. Og lav så en status med grøn,gul,rød. og tidsinterval. Eks. 2-4 timer / 4-24 timer eller hvad der nu passer din forretning.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:59

Anders Skovsende:

Hvordan ville I reagere, hvis en hjemmeside havde dette? Personligt ville det giver mig en hvis tryghed, at der rent faktisk er mennesker bag siden - samtidig med det forpligtiger at få svaret sine mail.

Hvad nu hvis der går et eller andet galt og der kommer til at stå at der er 1000 ubesvarede mails? jeg ville flygte!

Brug hellere et support ticket system hvor du kan sende folk en bekræftelse på du har modtaget mailen og her kan du så definere hvor lang tid du vil være om at svare.. De fleste mennesker accepterer op til 24 timers ventetid før de behøves at få svar, hvis det ikke er hastende ting

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)