Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No Follow, hvordan og hvornår bruges det optimalt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Ulrik - jeg har ikke anbefalet i den konkrete sag, at blande nofollow og dofollow. Jeg er ikke fortaler for nofollow sculpting, og mener at det i de fleste sager er fornuftigst at benytte dofollow på alle links. Sagen er nemlig den, at man kun skal linke til nogle som man har tillid til, fra sin hjemmeside. Overvejer man derfor at benytte nofollow, skal man tænke sig om en ekstra gang, om man kan undlade linket. Købte links er dog en undtagelse.

Og undskyld til dig Thomas, hvis debatten tog en anden drejning end du forventede.

/ Emil

Det skriver jeg heller ikke nogen steder at du gør - tvætimod jeg anfægter SLET ikke noget af det du skriver, -og har heller ikke læst noget om, eller mener at have postuleret at du anbefaler noget frem for noget andet.. Det skriver du allerede i første indlæg at du ikke er fortaler for..;-))) - Der sker bare det at vores indlæg krydser hinanden.. ro på musse!!!Stick out tongue - Og heller ingen tvivl om at du i bund og grund er skarpere på SEO end jeg er...!

vh/ Ulrik

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:13

@Tobias: lyt til emil.

PS: Google kræver at man sætter nofollow på alle betalte links (om man så holder sig til deres retningslinier er noget andet).

/JG

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 10:59

JesperG:

@Tobias: lyt til emil.

PS: Google kræver at man sætter nofollow på alle betalte links (om man så holder sig til deres retningslinier er noget andet).

Hej Jesper, som før skrevet gentagne gange, så er det IKKE dette problem spørgsmålet går på. Jeg kender også fint til Googles retningslinjer.
Websitet er kun en sandbox for et andet projekt, som intet har med betalte links at gøre, så den snak må evt tages i en anden tråd. Der er i øvrigt heller ikke betalte links på testsitet jeg linkede til, men nok om det...

Ulrik har vist fået svaret mit spørgsmål i sit forrige indlæg, men hvis andre har relevant info omkring no-follow, så byd gerne ind. God weekend Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)