Jeg har tre gange - og to gange bare i denne uge - oplevet at have beregnet og beskrevet bud på opgaver, bare for at se at opgaven var lukket, når jeg gik ind på Amino for at afgive det. Det skete her i dag, den 4. marts, på en opgave med deadline den 7. Det drejede sig om oversættelse til engelsk af et helt website med mange individuelle sider, som jeg i går sad og kopierede over i Word for at tælle ord op og danne mig et overblik over opgaven. Og for et par dage siden skete det samme med en opgave på 250 tekster. Deadline var sat til i dag. Det må jeg selvfølgelig tage ad notam og så sætte andre presserende opgaver til side for at lægge bud, så snart en opgave er lagt ud. Men jeg synes ikke det er en seriøs behandling af freelancere. Mvh
|
Hej,
Jeg er freelancer selv og har tit opleve at opgave var enten slet eller lukke før tid.
Faktisk synes jeg det er iordet. Fordi som udbyder gider man ikke vente 3 eller 7 dage for at få sin opgave løst. Mange ville gerne have at der opgave skulle lavet igår. Derfor hvis man har fået den rette til løser sin opgave, så få man opgaven lukket, sådan skal det være.