Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af home based virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har den sidste måneds tid gået og overvejet at startet en mindre virksomhed. Eftersom jeg er ret skarp til alt der har med computere og elektronik at gøre har jeg bestemt mig for at gøre det til en forretning at reparere smartphones. Iphones, HTC etc.. Der er tale om en såkaldt "Home Based Business" så alle reparationerne vil blive fortaget i min lejlighed i København, i hvert fald til at starte med.

Jeg er klar over at der er andre der tilbyder den samme service, men efter at have søgt internettet tyndt efter konkurrenter vil jeg mene at der stadig er et marked. Jeg har alt på plads men hensyn til leverandører af reservedele, navn på min virksomhed, priser på de forskellige services jeg kan tilbyde kunderne samt domæne og hjemmeside.

Nu kommer den del jeg netop ikke ved så meget om som er markedsføring. Jeg tror de fleste af mine fremtidige kunder er at finde online så derfor havde jeg forstillet mig noget i retning af noget Google Adwords som jo meget belegligt følger med når man opretter en konto her på Amino. Tak Amino! :) Jeg har også overvejet at oprette en gruppe på Facebook så folk også kan finde mig der, men ellers er jeg ret blank :-) Jeg håber der er nogle flinke personer herinde som kan give mig nogle ideer til hvordan jeg skal gribe der her an.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgeord optimere hjemmesiden på alle mulig måder deltage i alle mulig forummer , social medier mv.

Der findes et uendeligt antal steder nærmeste på internet hvor du kan videre formidle dit produkt og hjemmeside

Her par tips til hvad kan gøres i evigheds arbejde http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Tak for dit svar. Det har hjulpet mig meget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)