Hej Amino''er Jeg står og skal til at lave et firma, jeg har tidligere haft et firma, hvor der ikke var styr på økonomien, jeg tror at vi manglede et godt program til at holde styr på det hele. Jeg har tænkt lidt på mamut, er det let at holde styr på sådan med kunder, osv. ? Eller kan i evt. anbefale andre ting ? Mvh Rasmus Mørch |
Nyt firma - Regnskabs program ?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Mørch
|
Kan ikke andet end at anbefale http://www.summarum.dk/ fra stone. Jeg bruger det flittigt. Man kan let oprette kunder i kartotekte og oprette ordre til dem, som man så løbende kan skrive timer på. Momsafgivelse osv. fungerer helt perfekt. Det lækre er at man kan bogfører 200 posteringer før der skla betales en krone, på den måde kan man komm let igang og finde netop den udgave af programmet der matcher ens behov. Hvis dit valg falder på summarum - så kig forbi http://www.inloco.dk/ - de laver nogen super kurser i bogføring i det... bøger til 69 kr. kan dog også købes på posthuset. Held og lykke. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Mvh |
Jeg kan varmt anbefale Mamut - Især hvis du også ønsker integreret web-shop som både er super Google optimeret og som bare sælger varen. For mere information: OXID eSales - Test vinder i InternetWorld Business http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11359 Økonomisysten og integration til web shop http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11308 Med venlig hilsen Preben Virkus |
Halløj ! Da det virker som en afstemning, vil jeg også lige give mit besyv med... ![]() Jeg har kun godt at fortælle om Summa Summarum - det er let at gå til, og meget overskueligt. Har dog ikke stiftet videre kendskab til E-conomic, så det er svært at sammeligne. Held og lykke med valget.. /Michael |
Hej Rasmus, check www.e-conomic.dk koster dkk 149 + moms pr. md (licnes som dækker næsten de flestes behov. Moduler kan tilkøbes hvis du får specielle behov. der er tale om en hosted løsning, hvilket betyder - ingen spild-tid med back-up - ingen spild-tid med opgraderinger - ingen spild-tid med at sende balancer og lignende, da din eventuelle administrator (revisor, bogholder) har særskilt log-in. - ingen spild-tid med at frankere og sende fakturaer, tilbud, konto-udtog mv. - alt kan sendes med e-mail - behold evt. originale bilag, der er mulighed for bilags-indscanning mod tillæg for dkk 49 pr. md .... og mange andre fortræffeligheder / muligheder. Nemt at komme igang med i sær hvis du rådfører dig. Lykke til ;- |
Personligt kan jeg varmt anbefale SummaSummarum, der udover at være meget enkelt i sin opbygning (overskueligt) også dækker behovene for de fleste virksomheder, selv langt ind vækstfasen. Libris har udgivet en god bog om Summa, som giver et super overblik over hvad programmet kan og hvordan man gør. |
Hej Amino''er Jeg står og skal til at lave et firma, jeg har tidligere haft et firma, hvor der ikke var styr på økonomien, jeg tror at vi manglede et godt program til at holde styr på det hele. Jeg har tænkt lidt på mamut, er det let at holde styr på sådan med kunder, osv. ? Eller kan i evt. anbefale andre ting ? Mvh Rasmus Mørch Hej Rasmus. Jeg kan på det varmeste anbefale E-conomic. (www.e-conomic.dk) Nemt og overskueligt program perfekt til den mindre virksomhed.. Mvh. Kasper |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)