Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma - Regnskabs program ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Jeg står og skal til at lave et firma, jeg har tidligere haft et firma, hvor der ikke var styr på økonomien, jeg tror at vi manglede et godt program til at holde styr på det hele.

Jeg har tænkt lidt på mamut, er det let at holde styr på sådan med kunder, osv. ? Eller kan i evt. anbefale andre ting ?

Mvh

Rasmus Mørch

Mørch

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:08
Jeg kan kun flage for e-conomic (www.e-conomic.dk) - fungerer efter hensigten og er online så der kan arbejds på det fra flere lokationer, hvilket er en fryd hvis man samarbejder med en ekstern bogholder og revisor.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:08
Kan ikke andet end at anbefale http://www.summarum.dk/ fra stone. Jeg bruger det flittigt. Man kan let oprette kunder i kartotekte og oprette ordre til dem, som man så løbende kan skrive timer på. Momsafgivelse osv. fungerer helt perfekt. Det lækre er at man kan bogfører 200 posteringer før der skla betales en krone, på den måde kan man komm let igang og finde netop den udgave af programmet der matcher ens behov. Hvis dit valg falder på summarum - så kig forbi http://www.inloco.dk/ - de laver nogen super kurser i bogføring i det... bøger til 69 kr. kan dog også købes på posthuset.

Held og lykke.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:27
www.e-conomic.dk er godt nok nævnt, men  anbefales osse herfra - vi benytter e-conomic idag og det er meget nemt og brugervenligt - det at det er on-line og at din revisor kan have direkte adgang er uvurderligt.

Mvh

Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:38
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 19:43
Har også kun godt at sige om e-conomic.dk :-)
Tilmeldt 2. Feb 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:20
Halløj !

Da det virker som en afstemning, vil jeg også lige give mit besyv med...

Jeg har kun godt at fortælle om Summa Summarum - det er let at gå til, og meget overskueligt.

Har dog ikke stiftet videre kendskab til E-conomic, så det er svært at sammeligne.

Held og lykke med valget..

/Michael

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:35
Hej Rasmus,

check www.e-conomic.dk koster dkk 149 + moms pr. md (licnes som dækker næsten de flestes behov. Moduler kan tilkøbes hvis du får specielle behov.

der er tale om en hosted løsning, hvilket betyder

- ingen spild-tid med back-up

- ingen spild-tid med opgraderinger

- ingen spild-tid med at sende balancer og lignende, da din eventuelle administrator (revisor, bogholder) har særskilt log-in.

- ingen spild-tid med at frankere og sende fakturaer, tilbud, konto-udtog mv. - alt kan sendes med e-mail

- behold evt. originale bilag, der er mulighed for bilags-indscanning mod tillæg for dkk 49 pr. md

.... og mange andre fortræffeligheder / muligheder.

Nemt at komme igang med i sær hvis du rådfører dig.

Lykke til ;-

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:25
Der findes rigtig mange gode regnskabsprogrammer, som også er brugervenlige.

Personligt kan jeg varmt anbefale SummaSummarum, der udover at være
meget enkelt i sin opbygning (overskueligt) også dækker behovene for de
fleste virksomheder, selv langt ind vækstfasen.

Libris har udgivet en god bog om Summa, som giver et super overblik over hvad programmet kan og hvordan man gør.
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:32
[QUOTE]Dato: 21-02-2007 15:02:28 Forfatter:MørcH
Hej Amino''er

Jeg står og skal til at lave et firma, jeg har tidligere haft et firma, hvor der ikke var styr på økonomien, jeg tror at vi manglede et godt program til at holde styr på det hele.

Jeg har tænkt lidt på mamut, er det let at holde styr på sådan med kunder, osv. ? Eller kan i evt. anbefale andre ting ?

Mvh

Rasmus Mørch

Hej Rasmus.

Jeg kan på det varmeste anbefale E-conomic. (www.e-conomic.dk)

Nemt og overskueligt program perfekt til den mindre virksomhed..

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)