Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lufthansa, Air Canada eller Continental

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Jeg skal til USA til april, og jeg har fundet nogle billige billetter med ovennævnte flyselskaber, men er der evt. nogle der har lidt erfaring med hvem der er bedst?

Prisforskellen på dem ligger på et par hundrede kroner, så det gør ikke det store..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg pendler pt. en del frem og tilbage.

Skal du videre ud i USA? Der er ikke meget, men noget forskel på selskaberne.

Samler du bonuspoint??

Lufthanse flyver 747 eller 330/340 over søen, begge med fornuftigt entertainment.  Tysk mad og min oplevelse er flinkt crew. Lufthansa er som star alliance sammen med flere us selskaber, så der er god forgrening ud.

Continental er armerikansk, de 757ere den pender CPH-NEW er ikke altid med in-flight entertainemtn. Skal have ros for f.eks. at køre pizza som anden servering. Skal du videre ud i US, så hop på Continental, så har du altid en god forbindelse videre. Specielt hvis at du skal over Newark som er en stor hub.  Du kan med Continental risikere at støde ind i et fly fyldt med krydstogtgæster der skal hjem til US, så er den rimelig loaded. Armerikanere foretrækker armerikanske selskaber hjem.

Newark kan godt være ret tung mht. immigration.

Air Canada har jeg aldrig fløjet. Jeg kan blot se at de flyver cph direkte med gode forbindelser videre.

Jeg flyver selv helst SAS til Washington, dog har de i højsæson nogle vanvittige priser der tvinger en ud i konkurrenter.

Flyv sikkert, og husk ESTA registrering. Det er så trist at blive nægtet at boarde flyveren.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)