Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bing Bing - bedre end Google??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Holmstrand:

"Man" bruger ikke begge. Jeg gør ikke i hvert fald. Det falder mig aldrig ind at bruge Bing eller andre maskiner, og jeg tror ikke jeg er den eneste der har det sådan.

Det er mit klare indtryk at folk der sidder ved en PC er lige så meget vanedyr som alle andre mennesker!

Ham der "man" gør mange sjove ting Geeked. Jeg bruger heller ikke Bing til søgninger - men jeg tjekker selvfølgelig på Bing  forhold til mine kunder. Min manglende brug af Bing skyldes ikke Chrome, for den bruger jeg stort set aldrig.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:19

Google kan være lidt farvet, hvis man er logget på sin google-konto (Gmail etc.). Det er dog muligt at logge af sin google-konto eller bruge en anden browser til googlesøgninger, hvor man ikke er logget ind. Der er en række smarte indstillinger i google søgning, som de fleste ikke kender. Jeg har eksempelvis 100 søgeresultater på side 1 og derfor slået google instant fra.

Jeg tror Peter H. har helt ret. Der er seriøst mange, der bruger google fordi de er vant til det... ligesom windows... og ms office... og..... ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:24

Bing er ved at komme bedre og bedre med, men de mangler stadigvæk en masse...

Dog er Google pt præget af meget lort på de første sider, hvilket Bing pt ik er... Så MAN kan med fordel benytte Bing, selvom der af og til dukker nogle spøjse ting frem hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

ved ikke om det er mig der er galt på den, men jeg har lagt mærke til, at på mange arbejds pladser er det bing der bliver brugt kontra google, da msn er standard side for IE og da mange forbyggende undersøgelser starter på arbejds pladsen på ting, man gerne ville købe.

Så man er vel ikke helt ved siden af, hvis optimere begge steder ?

Lars

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:44

Optimere slet ikke til BING, men siden ligger bedre på keywords end på Google - Det har nok noget at gøre med Bing's måde at sortere kvalitetsindhold først ;)

Desværre så kommer der ingen besøgende fra Bing.

Links fra en internet søgemaskine - Komplet liste
- Google 225
- SOL 2
- Yahoo! 1

228 12.3 %

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)