Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på bærbar computere og LED fjernsyn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går med en iværksætter i maven, hvor jeg godt kunne tænke mig at sælge Samsung bærbar computere og Samsung LED fjernsyn, jeg mangler dog lidt information omkring avancen på disse produkter og jeg håber selvfølgelig I kan hjælpe mig.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Mvh

Kenneth

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:12

Der er intet at hente på hardware generelt. De store kæder har vel højt sat 7-10% på en computer.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:16

Jeg tror at ens salgsvolume skal være høj før man kan tjene penge på det :-)

Mvh Dino

Billig bærbar computer

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:19

Som det allerede er nævnt, ligger avancer i lavpriskæderne på ml. 0 og 10% for computere - ofte lidt højere på bedre fjernsyn.

Så man skal være skrap til at sælge tilbehør, forsikringer osv...

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:00

Jeg har hørt at anvancen er ret dårlig på disse produkter (som de andre også skriver)..

Men på tilbehør er avancen meget bedre. Så måske du skulle overveje lidt tilbehør, eller begge dele...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 23:16

Jeg arbejder selv som salgskonsulent i ComputerCity ved siden af min HHX og jeg kan bekræfte hvad de andre skriver. Kæderne har typisk 0-10% på pc'er og lidt mere på de dyre fjernsyn. Og ja - det er på tilbehør, forsikringer og afbetalingsordninger at pengene typisk skal hentes hjem. Det er et meget hårdt marked, og med mindre at du finder din niche, så kan det blive svært at overleve på det, hvis du skal drive det professionelt. Men intet er umuligt, så held og lykke! :)

Desuden er der også mange af de store penge der mister en 2-3% hver gang de sælger varene ifht. kostprisen (og dertil kommer alle de andre udgifter i forbindelse med administration osv.). Og så satser de bare på at du køber en taske med til din bærbare ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)