|
Google adwords til billig reklame. Du kan evt søge på CMS på google, og finde gratis/billige programmer til selv at lave en side. Ellers brug søgefunktionen øverst, de ting du spørger om er besvaret flere gange. Velkommen til 

Mange hilsner Tina
Google adwords til billig reklame. Du kan evt søge på CMS på google, og finde gratis/billige programmer til selv at lave en side. Ellers brug søgefunktionen øverst, de ting du spørger om er besvaret flere gange. Velkommen til ![]() Mange hilsner Tina |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
|
|
Hej Kent, Vi kan generere en stak kvalificerede e-leads til dig hvis det har interesse. Du kan fange mig på claes.norskov@ggfree.com |
"Hvis du kun vil betale, når du rent faktisk får en kunde ud af det, så vil jeg anbefale os på www.engodsag.dk :-)" Den holder jo så ikke helt vand længere, efter at I har opfundet "det gode program" Før betalte man rigtig nok kun for direkte henvisninger, men nu betaler man jo også ved dem der måske finder ens shop via adwords, men har "det gode program" installeret. Bare et lille indspark... skal vi debattere det, må vi hellere starte en ny tråd :-) |
Hej Kent. Jeg har lige bygget et søgemaskineoptimeret CMS, som er så nyt, at websitet for produktet endnu ikke er helt færdigt; men jeg har da nået at få lagt www.EffektivMarkedsfoering.dk på systemet. Så her får du meget for pengene, når du allerede nu tænker på markedsføringen. Mvh, Christian |
- 80% besøger butikkerne via Det Gode Program fra deres skrivebord. Her har man direkte adgang til butikslisterne, gode tilbud etc. - 15% besøger butikkerne via www.engodsag.dk, hvor de finder dem fra forsiden i drop-down menuen - 5% går direkte ind på butikkerne og har Det Gode Program. Dette var salg, man alligevel havde fået, men til gengæld får man loyalitet og positivt image hos disse kunder. Ergo er 95% nye kunder - mange butikker har analyseret på dette, og vi har mange glade cases, som vil bekræfte tallene - også hos de helt store brands herhjemme. Så diskuter det endelig men jeg er sikker på, at hvis I er med og kigger på jeres tal, så er Det Gode Program en rigtig god forretning på jer. Det gør samtidig, at vi kan sende nyheder ud til knap 100.000 danskere direkte på deres skrivebord - og de er rigtig glade for denne service :-) |
OK ![]() Hvor stor en procentdel af en gennemsnitlig ebutiks samlede omsætning kommmer fra Det Gode Program, via www.engodsag.dk eller direkte ind butikkerne og har Det Gode Program? Mvh, Christian |