Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af designer..

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er design & layout jo en subjektiv størrelse, så det bedste du kan gøre er nok at finde en løsning som i kan blive enige om - i fred og ro. Der er ikke noget som forhindre ham i at levere et 15minutters visitkort layout i paint, og smække designet ind i et forfejlet CSS/HTML joomla tempalte - Så må du klare resten derfra.

Kan det ikke lade sig gøre, så ville jeg nok bare være glad for det jeg havde fået, og finde en anden til at klare resten. Jeg skulle i hvert fald ikke have hosted min hjemmeside ved et firma, når der er sådan en uenighed.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:32

Køb aldrig noget som er gratis - 3 x 0,00  fratrukket fakturaen giver ikke det store afslag.

Havde der stået sådan

Webdesign  3200,-

CMS              400,-

Flyers            600,-

Visitkort         300,-

havde du stået meget bedre, for hvordan skal det manglende værdisættes

Monse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

Johnny Nielsen:

Når der står en ydelse på faktura til kr. 0,-

Så skal den leveres

Præcis!!

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har fået en del kunder fra konkurrenter, fordi de har oplevet de samme som dig - og typisk er det fordi de har fået en super billig pris, som egentlig ikke kan løbe rundt for særlig mange! 

Vi har lidt ekstra tid i næste uge, så send mig en mail til nc@drive-design.dk så sætter jeg et flyere og visitkort design op UDEN beregning, og uden en faktura hvor der står 0,00 ;) 

Rigtig god aften! 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Tak for svar alle sammen:)

Samarbejdet har kørt rigtig dårligt gennem hele perioden.

Jeg brugte ham tidligere til et andet design, hvor alt fungeret rigtig godt., Leveret til tiden, var rigtig tilfreds.

Den her gang har det bare været en så dårlig oplevelse. I hans tilbud lød det at designet blev lavet "indtil jeg var tilfreds". Han gav mig et design og det måtte jeg så take or leave it, fordi jeg ku jo "i hvert fald ikke få flere muligheder når nu jeg har fået det så billigt", sagde han. Det er jo så ikke min defination af at "indtil at være tilfreds". Jeg har diskuteret nærmest med ham dagligt og jeg har givet udtryk for at det er bestemt ikke sådan et ssamarbejde jeg har lyst til at være i.

anyways, buttonline er at jeg HAR (eller dvs. havde) fået leveret alt det jeg oprindeligt havde betalt for i min dropboks. Jeg har så bare ikke gemt det nogen steder, da jeg da absolut ikke havde forudset at han ville slette det igen. Og nu har han som sagt sat sig sur på mig, så nu står jeg med et design i HTML. Ingen CMS, flyers eller visitkort (jeg har self betalt, da jeg jo havde fået det i min dropboks).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:39

Monse:

Køb aldrig noget som er gratis - 3 x 0,00  fratrukket fakturaen giver ikke det store afslag.

Havde der stået sådan

Webdesign  3200,-

CMS              400,-

Flyers            600,-

Visitkort         300,-

havde du stået meget bedre, for hvordan skal det manglende værdisættes

Monse

Der er jo ikke noget der er "købt" gratis, jeg ser det som et samlet tilbud ?

eller er jeg helt galt på den?

Det kan så godt være at de sidste 3 punkter bliver leveret som noget skidt, men det kan jo kun gå ud over firmaet der levere det.

Fatter stadig ikke, hvorfor der er mange firmaer der ikke går op i service, kvalitet, kundepleje

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 18:44

Mette Maria:
anyways, buttonline er at jeg HAR (eller dvs. havde) fået leveret alt det jeg oprindeligt havde betalt for i min dropboks. Jeg har så bare ikke gemt det nogen steder, da jeg da absolut ikke havde forudset at han ville slette det igen. Og nu har han som sagt sat sig sur på mig, så nu står jeg med et design i HTML. Ingen CMS, flyers eller visitkort (jeg har self betalt, da jeg jo havde fået det i min dropboks).

Er det ikke noget med man kan gendanne filer via Dropboks hjemmeside?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:45

Har du købt brugsretten eller rettighederne til dit design?

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Simon Falentin Olesen:

Mette Maria:

Er det ikke noget med man kan gendanne filer via Dropboks hjemmeside?

Hmm det ved jeg faktisk ikke?? Jeg er ikke specielt meget inde i det, men sig endelig til hvis der er nogen som ved hvordan man gør...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:48

Hej Mette

Jeg er ikke helt klar over hvad din dropbox består af, men er det ikke din ejendom det der ligge i DIN dropbox ?

Det må da absolut være ulovligt at han går ind og sletter i DIN dropbox.

Man bliver da helt nysgerrig efter hvem pokker det er der bruger den slags metoder !

Best regards

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)