Hej med jer. Jeg er på udkig efter en der virkelig er prof til at lave hjemmesider, det vil sige den skal kunne mange ting og et vildt flot desigen som jeg vil komme mere ind på på et andet tidspunkt men det er jo heller ikke et problem hvis man virkelig er prof vel ![]() Og det ville jo være nemt nok i en perfekt verden hvor jeg havde masser af penge men det er den ikke i nu og det er jo det jeg vil lave om på med den side.. Har den perfekte ide og de forbindelser der skal bruges og alt det info der skal til så mangler kun 2 ting og jeg er klar tl mit eventur.. websiden og penge.. Nå men det jeg kan tilbyde er en af to ting.. 1.En form for partnerskab som man jo skal tale om men det gode ved denne er at ingen af os skal bruge penge kun tid..MEGET tid.. 2. Du laver alt og for en udbetaling på ca 3000kr og resten på nogle gode og lette vilkår over lang tid.. Jeg har købt webadr og der er klart til at blive åbnet webhotel på dem med det samme når jeg er klar... har godt nok læst her på siden at der er steder man kan få det for ned til 2200kr.. Men da jeg kommer til at ha MEGET store krav til siden/sider skal man jo osse være rimmelig ikk... Det var lidt om hvad jeg kan og nu lidt om dig.... Jeg skal være 100% du er den rigtigte før der overhovdet bliver talt om indhold og vi skal ha en aftale på skrift men kan jo godt tale store træk. så det jeg vil vide om dig i første omgang er hvilke sider du har lavet så jeg kan se hvad du kan og chekker der sener så en der har det hele i munden er ikke den jeg skal bruge.. Du skal være prof så du har lavet det i min 3-4 år.. Du skal kunne tåle at lave ting om du synes er perfekte FLERE gange.. Du skal vide alt om CMS og Søgemaskineoptrimning Søgeord og UHL så siden kommer op som nr et eller der omkring selv ved meget brugte ord.. Som du nok kan høre er det ikke så lidt jeg kræver af dig så hvis du ikke er 100% klar på det hele men måske kun 99% af det vil jeg bede dig om ikke at svare da det så Aldrig kommer til at virke.. Så være flink at tænk dig godt om først.. Håber at høre fra den rigtigte hurtigt da jeg regner med at ''''være'''' igang om 10-12 dage altså kun igang ikke færdig og husk jeg vil være nr 1 indfor det jeg har valgt så tag ikke dette som ''''lette'''' penge for det bliver det ikke... Hilsen Morgandk NB.. Mener det bedst kan betale sig at ligge hårdt ud og så løsne lidt bagefter så alle dem man helst er fri for ikke svare... og husk da der ikke er noget sikker lovgivning på dette område mellem private går jeg med livrem og seler og mener kontrol er godt.. meget kontrol er meget godt.. |
Det lyder som et utroligt ambitiøst projekt, sådan uden at jeg overhovedet har hørt hvad det omhandler :)
Der er lige et par småting som jeg tror du skal være opmærksom på.
1. Jeg tror ikke du kan finde én person som er top proff både angående programmeringen og desing, i hvert fald ikke en som har tid til noget som helst ekstra. Den slags personer er som regel begravet op til halsen i arbejde.
2. Det lyder som om du ikke efterlader meget medbestemmelse til din evt. partner, hvis vi skulle levere for en (måske) anseelig mængde hundredetusinde kr webløsning uden i første omgang rigtigt at få noget for det så tror jeg nok at det roligt kan antages at vi også ville bestemme lidt.
3. Tidsfristen; jeg tror ikke du finder særligt mange ultra kompetente personer som bare sidder og triller tommelfingre, der skal nok lige sættes et par måneder af hvor folk kan få afsluttet de projekter de nu lige går og arbejder med.
Det var lige mine fem ører, så er de også blevet vendt i dag :)
Forresten har du overvejet at kigge på en investor? Tror det vil være noget nemmere at få sat projektet sammen hvis man hyrer kompetencerne ude fra, så er der også en hvis sikkerhed i forhold til at fejl og mangler blviver rettet og at tidsfrister bliver overholdt (forudsat selvfølgeligt man vælger et etableret og professionelt bureau). Og så meget som det øjensynligt ser ud til at du tror på produktet så skulle det da også kunne lade sig gøre at sælge det.
Mvh Peder
P.s. Hvis det af uransageligt årsager skulle se ud som om at ovenstående er en undskyldning for at vi på en eller anden måde skulle få fedtet os med i projektet, så vil jeg godt lige tage den i opløbet. Vi har desværre ikke tid til noget som helst, af mere omfattende karakter, de næste par måneder. Så det må blive en anden gang

P.s. Kunne man måske få løftet sløret lidt for hvad det er? Man bliver noget så nysgerrig oven på sådan en smøre...