Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en 100% pro hjemmeside/shop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Jeg er på udkig efter en der virkelig er prof til at lave hjemmesider, det vil sige den skal kunne mange ting og et vildt flot desigen som jeg vil komme mere ind på på et andet tidspunkt men det er jo heller ikke et problem hvis man virkelig er prof vel  

Og det ville jo være nemt nok i en perfekt verden hvor jeg havde masser af penge men det er den ikke i nu og det er jo det jeg vil lave om på med den side.. Har den perfekte ide og de forbindelser der skal bruges og alt det info der skal til så mangler kun 2 ting og jeg er klar tl mit eventur.. websiden og penge.. Nå men det jeg kan tilbyde er en af to ting..

1.En form for partnerskab som man jo skal tale om men det gode ved denne er at ingen af os skal bruge penge kun tid..MEGET tid..

2. Du laver alt og for en udbetaling på ca 3000kr og resten på nogle gode og lette vilkår over lang tid.. Jeg har købt webadr og der er klart til at blive åbnet webhotel på dem med det samme når jeg er klar... har godt nok læst her på siden at der er steder man kan få det for ned til 2200kr..

Men da jeg kommer til at ha MEGET store krav til siden/sider skal man jo osse være rimmelig ikk...

Det var lidt om hvad jeg kan og nu lidt om dig....

Jeg skal være 100% du er den rigtigte før der overhovdet bliver talt om indhold og vi skal ha en aftale på skrift men kan jo godt tale store træk. så det jeg vil vide om dig i første omgang er hvilke sider du har lavet så jeg kan se hvad du kan og chekker der sener så en der har det hele i munden er ikke den jeg skal bruge.. Du skal være prof så du har lavet det i min 3-4 år.. Du skal kunne tåle at lave ting om du synes er perfekte FLERE gange..

Du skal vide alt om CMS og Søgemaskineoptrimning Søgeord og UHL så siden kommer op som nr et eller der omkring selv ved meget brugte ord..

Som du nok kan høre er det ikke så lidt jeg kræver af dig så hvis du ikke er 100% klar på det hele men måske kun 99% af det vil jeg bede dig om ikke at svare da det så Aldrig kommer til at virke.. Så være flink at tænk dig godt om først..

Håber at høre fra den rigtigte hurtigt da jeg regner med at ''''være'''' igang om 10-12 dage altså kun igang ikke færdig og husk jeg vil være nr 1 indfor det jeg har valgt så tag ikke dette som ''''lette'''' penge for det bliver det ikke...

Hilsen Morgandk

NB.. Mener det bedst kan betale sig at ligge hårdt ud og så løsne lidt bagefter så alle dem man helst er fri for ikke svare... og husk da der ikke er noget sikker lovgivning på dette område mellem private går jeg med livrem og seler og mener kontrol er godt.. meget kontrol er meget godt..

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 04:27
Hejsa og velkommen på amino.
Det lyder som et utroligt ambitiøst projekt, sådan uden at jeg overhovedet har hørt hvad det omhandler :)
Der er lige et par småting som jeg tror du skal være opmærksom på.
1. Jeg tror ikke du kan finde én person som er top proff både angående programmeringen og desing, i hvert fald ikke en som har tid til noget som helst ekstra. Den slags personer er som regel begravet op til halsen i arbejde.
2. Det lyder som om du ikke efterlader meget medbestemmelse til din evt. partner, hvis vi skulle levere for en (måske) anseelig mængde hundredetusinde kr webløsning uden i første omgang rigtigt at få noget for det så tror jeg nok at det roligt kan antages at vi også ville bestemme lidt.
3. Tidsfristen; jeg tror ikke du finder særligt mange ultra kompetente personer som bare sidder og triller tommelfingre, der skal nok lige sættes et par måneder af hvor folk kan få afsluttet de projekter de nu lige går og arbejder med.
Det var lige mine fem ører, så er de også blevet vendt i dag :)

Forresten har du overvejet at kigge på en investor? Tror det vil være noget nemmere at få sat projektet sammen hvis man hyrer kompetencerne ude fra, så er der også en hvis sikkerhed i forhold til at fejl og mangler blviver rettet og at tidsfrister bliver overholdt (forudsat selvfølgeligt man vælger et etableret og professionelt bureau). Og så meget som det øjensynligt ser ud til at du tror på produktet så skulle det da også kunne lade sig gøre at sælge det.

Mvh Peder

P.s. Hvis det af uransageligt årsager skulle se ud som om at ovenstående er en undskyldning for at vi på en eller anden måde skulle få fedtet os med i projektet, så vil jeg godt lige tage den i opløbet. Vi har desværre ikke tid til noget som helst, af mere omfattende karakter, de næste par måneder. Så det må blive en anden gang
P.s. Kunne man måske få løftet sløret lidt for hvad det er? Man bliver noget så nysgerrig oven på sådan en smøre...

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 05:07
Dato: 21-02-2007 04:27:24 Forfatter: Peder TakeTwo Hejsa og velkommen på amino.
Det lyder som et utroligt ambitiøst projekt, sådan uden at jeg overhovedet har hørt hvad det omhandler :)
Der er lige et par småting som jeg tror du skal være opmærksom på.
1. Jeg tror ikke du kan finde én person som er top proff både angående programmeringen og desing, i hvert fald ikke en som har tid til noget som helst ekstra. Den slags personer er som regel begravet op til halsen i arbejde.
2. Det lyder som om du ikke efterlader meget medbestemmelse til din evt. partner, hvis vi skulle levere for en (måske) anseelig mængde hundredetusinde kr webløsning uden i første omgang rigtigt at få noget for det så tror jeg nok at det roligt kan antages at vi også ville bestemme lidt.
3. Tidsfristen; jeg tror ikke du finder særligt mange ultra kompetente personer som bare sidder og triller tommelfingre, der skal nok lige sættes et par måneder af hvor folk kan få afsluttet de projekter de nu lige går og arbejder med.
Det var lige mine fem ører, så er de også blevet vendt i dag :)

Forresten har du overvejet at kigge på en investor? Tror det vil være noget nemmere at få sat projektet sammen hvis man hyrer kompetencerne ude fra, så er der også en hvis sikkerhed i forhold til at fejl og mangler blviver rettet og at tidsfrister bliver overholdt (forudsat selvfølgeligt man vælger et etableret og professionelt bureau). Og så meget som det øjensynligt ser ud til at du tror på produktet så skulle det da også kunne lade sig gøre at sælge det.

Kunne ikke være mere enig..

Hej Morgendk,
godmorgen og velkommen til amino.

Såfremt det virkelig er en ide som du tror på og det synes jeg at kunne fornemme at du gør, så mener jeg du bør anskaffe dig en invester eller låne de penge der skal til. For 3000kr er absolut ingen ting, når vi taler udvikling og design..

Men bare klø på.. Hvor der er vilje, er der vej..

/Charly

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 06:03
Hej Peter..

Tak for indlægget som jeg mener lige fortjener et svar..

Men tiden så var det slet ikke at det skulle være færdig men mente at man skulle være igang.. altså bare men en start siden på dk og eng så man kunne gå i gang med at indgå aftaler og sådan og ha sine email konto''er klar...

Ang evt partner og bestemme... ja i korte træk er det jo min ide og koncept men vil da ikke være dumstldig hvis der var fornuft i forslag for det jo lidt som at sige nej til penge og frengang. men ide''en er jo kører klar og lige til med alt fra fremgangs måde og handlingsplan og til måden at blive nr 1 i verden på mit felt og det er selvom der er millionfirma''er der nu men har altid ment at der er ikke nogle der er større end de kan ligge ned for det gælder jo om nytænkning og den kloge der narre den ikke så kloge og hvis man går frem med den holdning så tror mig hvis man holder kortne tæt til kroppen og lade ting sive på de rigtigte tidspunkter vil de kun ha en tanke.. hvis vi ikke kan slå ham så må vi samarbejde... og så har de tabt...

Så med den flottest side og et par programmer der er rigtigt lavet er der kun en vej og det er ikke derudaf men op hehe...

Og dette er jo osse kun til start det ligger osse allerde fast hvilken vej der skal udvides og hvornår..

Ang investor....NEJ tak det har jeg prøvet.. har skam været på det rigtigte side af de 7 cifer  og en investor kom til mig og tilbød sig investor og ven og der er grunden til jeg er på 4 cifer og han ejer 33.19% parken. så det har lært mig som du selv så at jeg giver ikke ved døren mere og man skal gære sig fortjent til med indsigt... altså jeg dømmer skam ikke folk men brændt barn skyer ilden og derfor holder jeg tæt til det ike kan gå galt og har osse lært om % i samarbejde aldrig under 51 hehe.. nå men er altså ikke en gl sur mand me er jo blivet snydt. du ved den kloge.... ha ha.

Og nej tror skam ikke du prøver at fedter dig ind for det vil du osse bare falde i smil..og ang løsninger til alle de penge sal an jo se det op i mod det jeg levere og så er det jo ligepluslig ikke rigtigt noget... men for at være helt ærlig er jeg osse mest til noget med afdrag da det jo vil være surt når man er i gang og penge kommer ikk..

Nå men hyggeligt lige at skrive lidt med dig og få input tak..

Hilsen Morgandk

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 06:14
Hej Charly

Ja det er nok rigtigt altså med at låne noget til det. hvormange tror du man skal bruge til sådan noget når det skal være noget man går bagover når man ser det??? Og igen nej tak til investor smil..

Og tak for inputtet og kom bare med flere så længe man kan høre der er positivt og ikke nogle der har ondt et sted... men er ked af jeg ikke kan fortælle så meget i dette forum men håber i forstår..

Hilsen Morgandk

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 09:04
Lyder relativt optimistisk, 3000 kr er jo ingen penge i denne forbindelse.
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:10
Jeg er enig med de andre. Værende en af disse professionelle som du efterspørger kan jeg garantere dig for at du er nødt til at gøre noget ved dine krav og betingelser. Du finder ingen, og jeg mener virkelig ingen, der vil løfte en finger for sølle 3k. Det svarer til cirka én dags arbejde - småpenge. Og slet ikke når du ovenikøbet nævner at du givetvis vil komme med mange rettelser og at alt skal være perfekt. Det er forståeligt nok at du gerne vil have den perfekte løsning, men du må så også forstå at den slags koster kassen. Så mit råd til dig er enten at finde mange flere penge, eller lade dig nøje med en fritidsteenagerhobbyprogrammør som er villig til at arbejde for slaveløn :)

Og en anden ting, som Peder nævner - du har faktisk brug for mindst 3 personer: en programmør, en designer og en søgemaskinefætter. Du kan være heldig at en af de to førstnævnte også besidder kompetencer udi søgemaskineoptimering, men at finde en mesterprogrammør der samtidig er mesterdesigner - ja, sandsynligheden for at vinde i lotto er nok større :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hej Morgandk,

3000 tror jeg slet ikke på du kommer så langt med som du gerne vil.

Vi tilbyder færdige pakker til lidt over 3000, men ud fra hvad du skriver ligget mine produkter, det du kan få for 3000,- og det du vil have rigtig langt fra hinanden.
Jeg mener du bør overveje at skaffe noget mere kapital til dit projekt, ellers tror jeg at din success med det vil være meget begrænset.

Samtidig tror jeg heller ikke nogle vil byde ind på din opgave, uden at vide mere omkring det. Men igen, 3000 kommer du ikke langt med...

Held og lykke med det :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:46
Hej Morgandk,

Kontakt Marcel fra ReFocus www.refocus.dk (også meget aktiv på amino). Ikke alene er de rigtige dygtige, de giver dig også mulighed for at få arbejdet finansieret over eks. 12 eller 24 måneder. Dermed kan du komme igang med en rigtig god løsning uden at skulle lægge kassen.

mvh Carsten
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:56
Hejsa
Jeg tror måske at et bureau som ReFocus kunne være vejen frem hvis det er muligt inden for en kort tidhorisont at begynde at genererer penge på projektet. (Det var i grunden en fantastisk ide det der med at tilbyde finansiering, den tager vi lige op til overvejelse)
Hvis du skal ud og finde partner(e) til projektet tror jeg du bliver nød til at hive minimum to ind eller i hvert fald hyrer nogen af de fornødne kompetencer i opstartsfasen. Den ene person som kan det hele tror jeg desværre ikke der findes (det er vist ved at være et gennemgående mantra i denne tråd)

Har du fået lavet en forretningsplan og den slags? Hvis du har kunne du jo få et bureau til at vurdere opgaven og derefter smutte i banken og se om de vil låne dig de fornødne penge, så vil du jo også efterfølgende komme til at sidde med hele ejerskabet selv når det begynder at smide de store penge af sig.
Men om ikke andet så skal du i hvert fald have rigtig meget held og lykke her fra.

Mvh Peder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)