Sluk for lyden nogle kan side i tog eller være på arbejde så vis åbner siden kan man blive tvunget til at lukke siden , jeg forventer ikke ligefrem en høj lyd når åbner jeres hjemmeside.
Første del af hjemmesiden hel tom intet tekst eller billeder, lav noget der.
Lav en længere titlen der formidler mere hvad der står på jeres hjemmeside og udnyt alle 67 tegn der vises på google husk jeres domæne navn ligger i nummer 1 med lige vel hvad , det er denne her titlen jeg mener <title>Entrepreneur – evossa.com</title>
I mangler et logo der forklare hvad jeres emme omhandler topbanner meget grønt intet andet i.
ingen tekst på siden , lav noget
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Sluk for lyden nogle kan side i tog eller være på arbejde så vis åbner siden kan man blive tvunget til at lukke siden , jeg forventer ikke ligefrem en høj lyd når åbner jeres hjemmeside.
Jeg har fjernet autostart.
Mikael christiansen:
Første del af hjemmesiden hel tom intet tekst eller billeder, lav noget der.
Er ikke 100% sikker hvor du mener. Emnerne Internet Marketing, Internet lifestyle og Viral videos er tomme lige pt. Men der kommer kort beskrivelse af hver video. Blog er stadig tom, men der kommer flere indlæg snart.
Mikael christiansen:
Lav en længere titlen der formidler mere hvad der står på jeres hjemmeside og udnyt alle 67 tegn der vises på google husk jeres domæne navn ligger i nummer 1 med lige vel hvad , det er denne her titlen jeg mener <title>Entrepreneur – evossa.com</title>
I mangler et logo der forklare hvad jeres emme omhandler topbanner meget grønt intet andet i.