Hej med jer, Jeg bakser med et problem, som jeg ville høre, om der var en eller flere, der ved noget om. Det handler om, at jeg har oprettet en firma Facebook side for Projektledelsen, som er mit firma. Man kan jo ikke bare oprette sig som firma, så derfor har jeg oprettet den ud fra min private profil. Jeg ønsker at holde de to helt adskilt, men det forekommer ret svært. Jeg kan godt gennemskue, at jeg kan veksle imellem dem og bruge Facebook på vegne af den ene eller anden. Problemet opstår, når jeg vil linke noget udefra. Hvis jeg for eksempel vil gå ind trykke på share eller synes om fra en hjemmeside, så blokerer Facebook ved at sige, at jeg skal skifte over til at bruge Facebook som mig selv. Men så kommer statusopdateringen jo på min private side, i stedet for på firmasiden. Er der nogen, der kan forklare, hvad jeg gør galt? En virtuel kage til dem, der gider hjælpe! Tusind tak!
|
Hej Lise
I stedet for at anvende "Del" og "Synes godt om"-knapperne rundt omkring på nettet, kan du i stedet kopiere linkadressen fra din browser og dele det som et link på din Facebook:
1. Kopier det ønskede link
2. Indsæt linket på Din facebook side ved at klikke på link, indsætte det, og vedhæfte det.
3. Skrive noget om linket og klikke del
Håber du kan bruge svaret. ellers siger du bare til ;)