|
Hej alle sammen..
Jeg vil starte en lille kurer service op, og har lidt svært ved at finde ud af priser.
Jeg har en lille bil med plads til en palle, og derfor sys jeg selv jeg kan gøre det billigt.
Men hvad kan jeg tage Pr. Km?
Det ikke noget jeg skal leve af på den måde, men selvfølgelig skal der være et overskud, men mest fordi jeg godt kan li og køre bil :-)
Jeg har tænkt og regnet lidt på det, så en tur fra Herning - København rådhus (Bare et eksempel) kan jeg køre for 2000 + moms. Så er der betalt Benzin og bro + et overskud.. Er det for meget eller for lidt og tage for sådan en tur, kan du hjælpe mig med det?
På forhånd tak..
|
Du kan jo ringe til en konkurrent og høre, hvad de skal have for sådan en tur og tilpasse din pris.
Jeg kender ikke branchen men 5 kr. pr. km. lyder ikke urimeligt i mine ører. Det er 1500 kr. for turen til KBH. Plus bropenge og en timeløn på 100-200 kr.
Du skal ikke kun regne med benzin, da der er slidtage, vægtafgift, forsikring og afskrivning på sådan et monster på hjul ;-)
Du kan med fordel lave et samlet budget, for at vurdere hvor meget du skal køre for at tjene penge.
VH. GrN.dk
Bliv gratis medlem