Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nøgleordsdomæne og hvad så?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har skaffet et dk-domæne som er et af nøgleordene i en webshop jeg har. Jeg er ikke interesseret i at det bliver mit hovedomæne.

Hvad skal jeg gøre?

1. Ingenting. Lad det pege ud ingenting og derved strategisk forhindre konkurrenter i at få det. (med mindre de klager og nok vinder det))

2. 301 redirecte det til den sektion i min webshop der omhandler nøgleordet.

3. Lave en særskilt side om emnet der linker ind til min webshop.

Er der nogen SEO værdi i punkt 2?

Punkt 3 er jeg ikke super glad for, det bliver blot endnu en ligegyldig side på nettet hvis eneste formål er at få kunden over i den rigtige shop. Selv bliver jeg irriteret når jeg ender på den slags sider.

Er der andet jeg kan gøre?

Mvh. Jens

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Constant Solutions Skrevet kl. 12:30

Interessant spørgsmål. Har selv samme problemstillinger, men så vidt jeg har erfaret ville punkt tre være et godt valg.

Dog må du ikke hænge mig op i det. En 301 redirect ville også være en god idé hvis det er noget man kan forstille sig en kunde kunne skrive i adresse feltet f.eks: www.billigesokker.dk.

Med venlig hilsen

Mattias Siø Fjellvang - www.constantsolutions.dk - +45 26 78 98 88

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:45
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 12:46

Er lige med på en lytter... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:10

Mange tak for svarene.

Det lader til at løsning 3 er bedst SEO mæssigt, men for at det skal være godt, skal der lægges meget arbejde i siden, arbejde som måske er bedre gjort på hovedsiden istedet.

Løsning 2 giver ikke nogen SEO værdi som jeg kan læse det. Den har dog 3 styrker. Den er nem, den fanger de der taster keywordet direkte i adresselinjen og så sikrer den at domænet ikke snuppes af konkurrenter.

Jeg går efter løsning 2 nu.

Mvh. Jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)