Jeg skal nok holde tilbage i forhold til selvpromovering og på baggrund af din målgruppe i forhold til stillingen gøre opmærksom på, at du faktisk kan annoncere gratis en del steder uden det kræver den store indsats.
Hvis du indrykker din annonce via Jobnet, hvilket er ganske gratis, så kommer din annonce samtidig gratis på Jobindex og Ofirs jobportaler.
Du får naturligvis ikke mulighed til megen selvpromovering da det er i Jobnet regi, men omvendt, så vinder du ikke meget hos de to private udbydere ved at opgradere din annonce til en reel betalingsannonce, da det ofte er Jobagenter eller Jobmails som bringer kandidaterne til jobbet og her er eksponering identisk om du betaler eller ej
Skulle du så senere få lyst eller overskud til at kaste lidt penge efter at skaffe den rigtige kandidat, så skal du være velkommen til at kontakte mig så skal jeg se om ikke også vi kan hjælpe.
Jeg har nok været lidt fordomsfuld omkring Jobnet, og da jeg endelig prøvede det var det netop som gratis "genvej" til Jobindex.
Det viste sig dog at Jobnet i sig selv gav mange flere ansøgninger end jeg nogensinde har fået ved at betale eller bruge andre gratis genveje til Jobindex - og kvaliteten af ansøgningerne var også noget højere end jeg havde regnet med. Så det kan bestemt anbefales.
Det kommer jo an på, hvor i landet du skal søge. Men når det nu er København, så kan jeg da anbefale dig at sætte en annonce i et glimrende, nyt blad for unge, som vist udkommer her omkring 1. maj :-)
Ellers er jobnet via AF gratis at bruge og bliver set af mange.