Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til med knowhow inden for udvilking af applikationer til smartphones, android, IOS.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går med ideen til en applikation som i første omgang skal udvikles til Andriod. I den forbindelse søger jeg en partner som skal have knowhow inden for udviklingen af applikationer, da det ikke er her jeg har min styrke.

Det jeg kan bidrage med er et færdigt forretningskoncept til en ny smartphone app som ikke er set før. Konceptet fungerer med stor succes på nettet men er endnu ikke konverteret til en applikation.

Udover en færdig forretningside, har jeg også en plan for hvad applikationen skal bruges til og hvordan den løbende udvikling skal foregå, som der selvfølgelig kan ændres i hvis du har nogle konstruktive forslag.

Selve udviklingen af applikationen er forholdsvis simpel i første omgang, og selve udviklingen af applikationen i opstartsfasen er ikke omfattende. Dvs. at det ikke er et spil eller noget som har med tung grafisk arbejde at gøre. Det er mere en informations app.

Jeg søger en partner med følgende kvalifikationer:

Programmeringserfaring, og knowhow inden for udvikling af Apps.

Energisk

Glad for at arbejde med programmering, gerne have det som hobby, samt have sans for detaljer.

Hvis du er interesseret i at høre om projektet er du velkommen til at kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)