Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyder der skal med til AminoTASTIC og køre med tog ?.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

Jeg vil gerne hoppe på i Odense og følges med nogle spændende mennesker, men det skal jo være en koordineret tilmelding for at vi kan bestille pladser sammen. Hvordan gør vi det.?
Vi kan også kører uden pladsbillet og bare lave en telefonliste så dem der kommer først på forsøger at holde pladser og vi andre ringer.
Jeg skal på i Odense kl. 09:46 hvis jeg skal ramme din afgang.

Mvh.

Thomas Bonde

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:03
Hov, det kunne være man skulle notere i telefonen at man skal huske at tage med.. jeg havde næsten glemt det ;)

Er der nogen der har nogen som helst anelse om hvornår det hele slutter? Der skal jo også bestilles til hjemturen.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 23:09
Er der engeligt flere pladser - syntes ikke jeg kan finde tråden?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 00:41
Dato: 04-03-2007 23:09:08
Forfatter: Kenneth K
Er der engeligt flere pladser - syntes ikke jeg kan finde tråden?

Det er ikke helt temaet i denne tråd, men mener ikke der er vildt mange pladser tilbage..
Kan ske der er en enkelt eller to, men kontakt Kristian Sørensen fra Cygnet, det har han styr på :).

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 05:52
Nu skal jeg desværre ikke selv med - men ville det nemmeste ikke være, hvis man i denne tråd meldte ud, hvorfra man hopper på toget, og så er der en der påtager sig at bestille (og lægge ud for) pladsbilletter til alle, så man kan få sæder ved siden af hinanden..?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 10:10
Dato: 05-03-2007 05:51:45
Forfatter: Kaliebe
Nu skal jeg desværre ikke selv med - men ville det nemmeste ikke være, hvis man i denne tråd meldte ud, hvorfra man hopper på toget, og så er der en der påtager sig at bestille (og lægge ud for) pladsbilletter til alle, så man kan få sæder ved siden af hinanden..?

Det var lidt noget i den stil jeg havde forestillet mig.
Jeg har dog ikke selv mulighed for at ligge ud.

Jeg kan da ligge ud..
Jeg siger på fra Vejle Banegård klokken 09:14 , og regner med at min kammerat Brian Rasmussen også gør.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:07
Jeg må lige vente lidt med at melde til, da jeg måske også skal have kæresten med, mem jeg melder lige tilbage her hvis jeg skal med på turen.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:23
Er der muligvis nogen herinde der vil stå for det med at holde styr på at der er plads biletter til os alle samlet herinde ?.

jeg ville VIRKELIG gerne selv, men har bare på ingen måde overskud eller resourcer til det lige pt.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 23:11
Hej Jyder og Fynboer

Der er to afgange fra Århus som jeg mener er vi skal på.

1. Afgang fra Århus 07.27 ankomst til KBH 10.29

2. Afgang fra Århus 07.54 ankomst til KBH 11.19

Jeg mener at vi bør tage den første afgang, men jeg er heller ikke så godt kendt i KBH så hvis andre mener at vi kan nå det med den anden er dette ok

Hvis vi kan blive enige om at følges og i sender mig en e-mail på info@jukeboxfyn.dk senest onsdag middag med oplysning om:

Navn
Afgangsstation
Telefonnummer

Jeg kontakter så DSB og bestiller og får Booking nummer, så mailer jeg tilbage til jer og i henter selv jeres pladsbillet. Dog med det forbehold at DSB ikke kan finde ud af det med så mange forskellige afgangsstationer.

Mvh.
Thomas Bonde

Telefon 20 77 30 57

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 23:14
Jeg glemte at skrive at jeg selv står på i Odense.

Thomas Bonde
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)