|
Jeg ville lige høre om der evt. var nogle andre herinde der skulle med toget fra Vejle, Odense, Middelfart, eller andet til KBH for at komme til AminoTASTIC ?. Jeg regner selv med at tage et tog fra vejle 8:36 - og kunne da være fedt hvis man kunne følges et par stykker i toget, så vi ikke alle sidder alene :). |
Jyder der skal med til AminoTASTIC og køre med tog ?.
|
For mit vedkommende står jeg så på i Kolding, og det er vist ikke helt samme rute som den fra Vejle, eller? |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Men hvis der er nogen der skal med toget fra odense , vejle eller andre på den rute, syntes jeg da næsten vi skal tage og mødes i en kupé :) . |
|
Jeg skal med toget fra Århus, og det køre da igennem Vejle, men det kunne være vi skulle finde ud af noget med at få nogle pladser sammen. Med venlig hilsen Kenni Nielsen |
|
Skal vi se om der måske er lidt flere der melder sig under fanerne og muuuligvis vil sidde sammen med os også ?. |
|
Ja man kan da håbe at der kommer lidt flere til, men vi skal nok ikke vente for længe med at bestille pladsbilletter, for ellers ender det bare med vi kommer til at sidde i hver sin ende af vognen. Med venlig hilsen Kenni Nielsen |
|
Er der lavet et officelt site for begivenheden? Jeg mangler lige en nøjagtig adresse på hvor det er det sker... Har I bestilt togbilletter? |
|
Dato: 04-03-2007 19:49:53 Forfatter: Morten Bock Jeg skal også fra Århus og derover... Er der lavet et officelt site for begivenheden? Jeg mangler lige en nøjagtig adresse på hvor det er det sker... Har I bestilt togbilletter? Edit: Fjernelse af link, den gamle side er åbenbart ikke opdateret :) |
|
Jeg tager også toget derover, men desværre allerede dagen før så jeg lige kan besøge nogle af vores kunder vi har derover + lige snuppe en overnatning hos min søster på nørrebro (YEAAAA!!!) Ellers kunne det da have været sjovt.... |
|
http://tastic.inmende.dk/ |
Bliv gratis medlem
(YEAAAA!!!)