Jeg skal til at starte en ny blog om, og kunne godt tænkt mig at vide, hvad folk søgte på, og hvor mange der søges på det. Jeg har set værktøjet før, mener nok det var google et eller andet, men kan desværre ikke huske det.
Er der nogle der kan hjælpe? :-)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Det er trods alt Google selv, der har lavet analysen, og jeg kan ikke se deres umiddelbare interesse i at snyde dig. Så du kan roligt regne med, at det passer.
Det er trods alt Google selv, der har lavet analysen, og jeg kan ikke se deres umiddelbare interesse i at snyde dig. Så du kan roligt regne med, at det passer.
Jeg har faktisk tit fået at vide, at de danske tal skal regnes som 'cirkatal'. Altså, at de ikke er meget mere end vejledende.
Jeg kan ikke huske hvem, der har fortalt mig det, men jeg mindes bare at være stødt på emnet på flere forskellige blogs.
Jeg har faktisk tit fået at vide, at de danske tal skal regnes som 'cirkatal'. Altså, at de ikke er meget mere end vejledende.
Jeg kan ikke huske hvem, der har fortalt mig det, men jeg mindes bare at være stødt på emnet på flere forskellige blogs.
Google skriver det også selv, kan det være der du har set det? ;-) Men ja tallene er vejlende, men det giver da en god idé om hvad der søges på og giver derfor et godt udganspunkt.