Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Min første webshop er efterhånden kommet op at køre, med ca. 6000 oprettede varenumre, og de første kunder har handlet, så betaling virker nu også som det skal, efter en del bøvl :)

Designet er hjemmelavet, og som sagt første gang jeg har prøvet sådan noget. Det bliver ikke aktuelt med prof design her i starten.

Men prøv at kigge på siden, og kom med feedback, tak :)

www.auto-butikken.dk

På forhånd tak :)

Med venlig hilsen

Mads Jensen

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:44

Nogle produkt beskrivelser lidt punkt opstillet de er lettest at læse og hurtigt får overblik over

jeg kan ikke finde handelsbetingelserne på siden , hvor hurtigt levere i , hvad er garanti vis vare er gået stykker når den leveres mv.

titlen i bruger hele jeres domæne navn det er i lige vel hvad nummer 1 på google og lav en mere længere titlen på siden der siger hvad i sælger brug gerne alle 67 tegn google viser , jeg mener denne titlen <title>Auto-Butikken.dk - Alt i autoudstyr!</title>

kontakt siden vedr. spørgsmål om produkter f.eks. hvornår leveres de har i dem på vare lager mv. hvor er det telefon nummer på siden og kunne ikke en kontaktformular på siden eller i det en e-mail

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes desværre ikke den er ret pæn eller brugervenlig. For det første er der alt for meget tekst på forsiden. Her burde du have et par billeder og mindre tekst. 

Jeg synes dit produkt katalog skal fremhæves. Det er ret småt og kedeligt i venstre side..

Når jeg har lagt et produkt i kurven og ønsker at købe er der kun et lille skilt som hedder "vis varekurv". Her burde der altså være stor og fed boks som siger. BESTIL eller lignende. 

Betaling ser ud til at være i 4 trin. Måske du kan gøre dette lidt nemmere? :)

Håber det kan bruges :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 14:37

Tak for info - Har ændret forsiden smule, samt et par andre småting :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)