Og handler det om den firma der er biligst for at tage et opgave? |
Er referencer vigtigt, hvis men giver et rengørings tilbud?
Nej til andet spørgsmål. Referencer er alfa & omega når du er ny på markedet. |
Referencer er altid vigtige at have, ligegyldigt i hvilken sammenhæng - så sørg for at have positive plusser på kontoen. |
|
Uden referencer er det lidt sværere at komme ind på et markedet med sig du er bedre end nuværende og tilbyde en måneden gratis eller meget billigt tilbud f.eks. Alle næsten der starter som iværksættere taber lidt i starten med som iværksættere er det en langsigtede satsning der i sidste ende gerne skulle give et overskud når man er kommet ind på et markedet |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Kasper Ja, det kan vaere en god ting, at kunne give referencer, hvis man er ude og give tilbud i et supermarked, er det jo vigig man kan bevise, der er en erfaring med netop supermarkedsrengoering, ellers tror jeg ikke man har en chance, saa det er ikke bare prisen, det kommer an paa, men prisen er selvfoelgelig en stor del af det ogsaa. Kvalitet, gode referencer , erfaring og pris er alle en kombination der er vigtig, hvis man vil faa en ny kunde. |
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
Det handler jo om mange ting, referencer, tillid, måden du kommunikere på....Der er jo helt vildt mange om buddet, og når du er ny, jamen så skal du vise hvorfor de skal vælge dig fremfor etablerede med referencer - tillid til at du kan løse opgaven og at du kan løse den med glæde... |

Når du så har fået kunderne, og de er tilfredse, så spørg om du må referere til dem eller som jeg har gjort spurgt om de vil sende en udtalelse. Jeg har kun haft gode oplevelser med min referenceliste... Nogle konkurrenter har prøvet at kontakte mine kunder og de bliver oftest afvist...for gør du dit arbejde godt er der jo ikke noget at komme efter, vel? Så bare frem med den gode historie... Bedste hilsner og pøj pøj... Lars
|
|

Hej igen Kasper! Hvis de ikke har hørt om vores standard indenfor rengøringsservice og ikke kender nogle af vore kunder indenfor rengøring, spørger de meget ofte! Men er de blevet henvist af nogle af vore rengøringskunder som har anbefalet os, så går det meget let uden. Ellers henviser jeg dem blot til min liste over tilfredse kunder så kan de selv vælge at kontakte en. Typisk får de mailadressen af mig. Engangsopgaver eller enkeltsstående opgaver som ikke bliver bestilt i abonnement (som fx. abonnementskunder indenfor kontorrengøring eller ejendomsservice) spørger aldrig til referencer, især ikke hvis de har set mine før og efter billeder på min facebookside. Det sælger oftest sig selv, da kvaliteten og priserne er helt i top! Bedste hilsner Lars |