Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er referencer vigtigt, hvis men giver et rengørings tilbud?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Når men giver et tilbud er det vigtigt med referencer?

Og handler det om den firma der er biligst for at tage et opgave?
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 21:55
Ja til første spørgsmål.

Nej til andet spørgsmål.

Referencer er alfa & omega når du er ny på markedet.
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:13

Referencer er altid vigtige at have, ligegyldigt i hvilken sammenhæng - så sørg for at have positive plusser på kontoen. 

Tilmeldt 17. Sep 08
Skrevet kl. 22:22
Hvordan kan men have referencer . Hvis men har lige startet sin firma og ikk har haft mangr opgaver fks ?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:26

Uden referencer er det  lidt sværere at komme ind på et markedet med sig du er bedre end nuværende og tilbyde en måneden gratis eller meget billigt tilbud f.eks.

Alle næsten der starter som iværksættere taber lidt i starten med som iværksættere er det en langsigtede satsning der i sidste ende gerne skulle give et overskud når man er kommet ind på et markedet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:41

Hej Kasper

Ja, det kan vaere en god ting, at kunne give referencer, hvis man er ude og give tilbud i et supermarked, er det jo vigig man kan bevise, der er en erfaring med netop supermarkedsrengoering, ellers tror jeg ikke man har en chance, saa det er ikke bare prisen, det kommer an paa, men prisen er selvfoelgelig en stor del af det ogsaa. Kvalitet, gode referencer , erfaring og pris er alle en kombination der er vigtig, hvis man vil faa en ny kunde.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:55

kasper1:
Når men giver et tilbud er det vigtigt med referencer?

Og handler det om den firma der er biligst for at tage et opgave?

Det handler jo om mange ting, referencer, tillid, måden du kommunikere på....Der er jo helt vildt mange om buddet, og når du er ny, jamen så skal du vise hvorfor de skal vælge dig fremfor etablerede med referencer - tillid til at du kan løse opgaven og at du kan løse den med glæde...

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:04

Når du så har fået kunderne, og de er tilfredse, så spørg om du må referere til dem eller som jeg har gjort spurgt om de vil sende en udtalelse.  Jeg har kun haft gode oplevelser med min referenceliste...

Nogle konkurrenter har prøvet at kontakte mine kunder og de bliver oftest afvist...for gør du dit arbejde godt er der jo ikke noget at komme efter, vel?

Så bare frem med den gode historie...

Bedste hilsner og pøj pøj...

Lars 

www.TRY.dk

Tilmeldt 17. Sep 08
Skrevet kl. 15:41
Ca hvor mange spørger om men har referencer når men giver tilbud?
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 18:09

Hej igen Kasper!

Hvis de ikke har hørt om vores standard indenfor rengøringsservice og ikke kender nogle af

vore kunder indenfor rengøring, spørger de meget ofte! Men er de blevet henvist af nogle af

vore rengøringskunder som har anbefalet os, så går det meget let uden. Ellers henviser jeg

dem blot til min liste over tilfredse kunder så kan de selv vælge at kontakte en. Typisk får de

mailadressen af mig. Engangsopgaver eller enkeltsstående opgaver som ikke bliver bestilt i

abonnement (som fx. abonnementskunder indenfor kontorrengøring eller ejendomsservice)

spørger aldrig til referencer, især ikke hvis de har set mine før og efter billeder på min

facebookside. Det sælger oftest sig selv, da kvaliteten og priserne er helt i top! 

Bedste hilsner

Lars

www.TRY.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)